Gå til innhold

Grafikkbug i tabeller i Firefox? help!

Anbefalte innlegg

Hei,

Ta en titt her med Firefox, og Internet explorer. De rendrer menytabellen forskjellig. Det er en slags glitch i tabellen i firefox. Vet noen grunnen til dette, og hvordan jeg kan bli kvitt det?

http://www.weareruthless.com/stigma/web3/eksempel.htm

Jaja, jeg vet jeg burde sikkert laget dette med div's i stedet, men i første omgang ser jeg helst etter en quick-fix for å få dette til å vise skikkelig i firefox, om det i det hele tatt er mulig...

På forhånd takk.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut som en meny, altså en liste med linker, ser ut som en tabell med linker. Sett ting opp riktig, med <ul> og <li>, så kan vi se på problemet.

5651412[/snapback]

Det er en tabell ja, stemmer. hver tabellcelle bærer et bilde, som skal bli linket til en dokument. Det er selvfølgleig ikke en link i dem enda, men det er jo ganske irellevant ettersom problemet jeg har er grafikk-rettet. Jeg har rett og slett ikke linket dem fordi det er lite å linke til enda =)

-Stigma

Lenke til kommentar
Kansje Cellpadding eller Cellspacing kan løse det, er ikke helt sikkert, har ikke prøvd det selv. Bare at jeg har opplevd lignende uten å gjort stort for å forsøke å løse det.

5652507[/snapback]

Som du kan se fra koden, cellspacing er 0, cellpadding er 0, borders er 0.

Det er nettop derfor jeg lurer så fælt på hvorfor jeg får en slik glitch i firefox. IE viser alt som det er ment.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...