tunefish Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Skal handle surround-kit. Hva er best av: Koda AV706 Home Theater System eller: ADC 707 Home Theatre System. De ser ganske like ut i specs, men jeg har null peil på høyttalere, så ville høre med noen av ekspertene her... Tar imot alt av erfaringer osv osv... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har du noen bilder eller linker? Og har ikke du spurt om dette før? Hva er prisen på de to anleggene? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ta med et par DVD filmer du liker godt og kjør på. Får du ikke lov til å prøve en demonstrasjon, gå ut av butikken og finn et annet sted. Jeg ville handlet slikt hos f.eks. Hi-Fi klubben men uansett prøvelyttet før jeg pøste ut med cash til et komplett anlegg. All verdens tester kan ikke fortelle ørene dine om de liker det de hører eller ikke før du har prøvd. Og om andre her sier de elsker Koda, vel - det er absolutt verdiløs informasjon for deg som kunde da du ikke har hørt det selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå