eia_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) asdfdsafdfsdafdsfsdfsdfsdddd Endret 22. november 2006 av eia_ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja ville vært forsiktig med å spille mye poker på nettet, og ha svære beløp liggende. Om jeg skulle spille poker, tror jeg hvertfall jeg ville holdt meg til en tjeneste Når det gjelder passord og dokumenter, vil jeg anbefale å bruke et program som feks Steganos Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Når det gjelder sikkerhet så burde du jo ha et program som beskytter PCèn din mot virus, "innbrudd" o.l. Alle program som Norton, Norman, F-Secure burde dekke denne delen bra. Så er det viktig at du holder windows versjonen din oppdatert med de nyeste oppdateringene hele tiden. Det skader heller ikke at du velger å bruke en annen nettleser enn explorer. For eksepel Opera eller Firefox. Disse nettleserene er helt gratis, og er etter min mening et mye bedre valg enn explorer. Både med tanke på det sikkerhetsmessige og den brukervennlige delen. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Antivirusen din er bra nok vil jeg tro. Mange skryter av Nod32. Jeg ville skaffet meg Opera eller Mozilla Firefox og evt. en annen firewall (som hingsten nevner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå