Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 For en koselig tråd! Bare tanken på å melde meg inn varmet i min deppresive skrott Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 For en koselig tråd! Bare tanken på å melde meg inn varmet i min deppresive skrott 5655495[/snapback] Da har vi virkelig klart det! Tråden fungerer! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor står Agressive under Humørsoldater når han er Løøv-machine ? *klemmer alle* Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg regner med at Løøøv-machine er en under-undertittel. Stor varm bamseklem til alle sammen! Endret 23. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gladfilmer: Fletch Caddyshack Lost in Translation Du glemmer den viktigste Amèlie. Den er ikke BARE glad, har noen få øyeblikk som er triste, men alt i all er den fantastisk gledesspredende. Blir i kosebrahumør av å se den! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har lyst på tittelen "HappyHippo", da jeg er særdeles glad flodhest. =) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ettersom jeg nylig er tatt opp som medlem i "del dine følelser"-tråden, lurte jeg på om jeg kunne få tilsvarende stilling her også! Jeg vil da ha bred kompetanse som kosebamse innenfor to klubber og kan dermed bidra med input på kryss av klubbene! Jeg søker derfor stilling som Kosebamse i OTSHIVTT Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kom på en glad-sang til: 10cc - Dreadlock Holiday! ♫ I don't Like reggae, I LOVE it ♫ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Drikke kakao med krem Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er koslig det! Får se om vi har noe koslig mat på kjøkkenet! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gladmusikk: In Flames - Svim Turdus Musicus - Here Goes! Uriah Heep - Easy Livi'n Jimi Hendrix - Come On Björk - It's Oh So Quiet Jorn - Something Real Kate Bush - Kite Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Vil oppfordre alle til å linke til denne koslige tråden i signaturen sin. Dette kan gjøres slik: [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542253&hl=][color=red][color=red]♥[/color]Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team[color=red]♥[/color][/url][/color] Eller du kan lage en egen fin signatur. Endret 23. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har nå sendt følgende beskjed til Meika: "Hallo, vi i Off-Topics Spre-Hygge-Og-Varme-Tanker-Team, har tenkt en del på deg, og vi vil at alle skal ha det godt, inkludert deg. Hver gang du er deppa eller lei deg, så bare tenk på at det er noen som tenker på deg, og ønsker deg godt. For vi glemmer aldri noen, vi tenker på alle. " - Blir nesten litt rørt over meg selv her jeg sitter. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg er så glad for at alle andre sine titler har kommet opp uten om min! Så ufattelig snilt gjort! *hint* Love-ambassadør. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gi nå SoloX den tittelen han fortjener. Han har bidratt med mye i denne tråden, han har fått meg i bedre humør også, og det er jo det som er meningen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gi nå SoloX den tittelen han fortjener.Han har bidratt med mye i denne tråden, han har fått meg i bedre humør også, og det er jo det som er meningen. 5655681[/snapback] *gir Agressive en god klem* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Blir seriøst i godt humør av å lese denne tråden men melder meg ikke inn helt enda. Føler det går litt på tvers av min depressive natur. Kan eventuelt bli med om jeg får lov å holde det på "støttemedlemsnivå" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Blir seriøst i godt humør av å lese denne tråden men melder meg ikke inn helt enda. Føler det går litt på tvers av min depressive natur. Kan eventuelt bli med om jeg får lov å holde det på "støttemedlemsnivå" 5655694[/snapback] Ikke det? Du som smiler så fint på avataren? Join the happy side! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Always look at the bright side of the board! *plystre plystre plystre* Always look at the happy side of the board! *plystre plystre plystre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg