Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en virkelig støtte for uken jeg skal inn i. Mattetentamen Torsdag og Foredrag i økonomi for klassa på Fredag. Gi meg støtte og kos.

5972335[/snapback]

Kan hende jeg føler meg på bånn av samme grund..

Neste uke er det:

Mandag - Nynorsk tentamen, tirsdag - Forbredelse matte, Onsdag - Matte, torsdag - Forbredelse Engelsk, Fredag - Engelsk

 

Så neste uke er et tentamenshelvete..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helvete har de stengt SO4? Noen som har en bedre grunn enn at "det ønskes fra høyere hold"?

5973951[/snapback]

 

 

Hysj da, ikke bann. Se på det positive, vi har muligheten til å ta Bundy igjen når SO5 kommer, for da begynner man på null igjen.

post-90299-1145808683_thumb.jpg

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete har de stengt SO4? Noen som har en bedre grunn enn at "det ønskes fra høyere hold"?

5973951[/snapback]

 

 

Hysj da, ikke bann. Se på det positive, vi har muligheten til å ta Bundy igjen når SO5 kommer, for da begynner man på null igjen.

5973965[/snapback]

Aldri, jeg vil ikke sove den første måneden.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en virkelig støtte for uken jeg skal inn i. Mattetentamen Torsdag og Foredrag i økonomi for klassa på Fredag. Gi meg støtte og kos.

5972335[/snapback]

Kan hende jeg føler meg på bånn av samme grund..

Neste uke er det:

Mandag - Nynorsk tentamen, tirsdag - Forbredelse matte, Onsdag - Matte, torsdag - Forbredelse Engelsk, Fredag - Engelsk

 

Så neste uke er et tentamenshelvete..

5972354[/snapback]

Huff ja. Tentamen suger. Tverrfaglig tentamen på onsdag. Dvs, en oppgave som omhandler sosialfag, humanbiologi, helsefag og kostlære. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...