Skogli Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Føler meg litt i det glade humøret. *Sprer det til andre som ild i tørt gras* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Føler meg litt i det glade humøret.*Sprer det til andre som ild i tørt gras* 5782914[/snapback] Yay! *tar imot med glede* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann folkens, Kunne virkelig trenge litt kos herfra nå, er ikke så greit om dagen. Ensom som få, og nå går mitt andre GK på rad til helvete. Jada... *Klemme alle andre som trenger klem* Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann folkens, Kunne virkelig trenge litt kos herfra nå, er ikke så greit om dagen. Ensom som få, og nå går mitt andre GK på rad til helvete. Jada... *Klemme alle andre som trenger klem* 5797450[/snapback] #Klemme Pain# Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann folkens, Kunne virkelig trenge litt kos herfra nå, er ikke så greit om dagen. Ensom som få, og nå går mitt andre GK på rad til helvete. Jada... *Klemme alle andre som trenger klem* 5797450[/snapback] *Klemme pain så det nesten gjør vondt* *Joine Skoglis gruppeklem!* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Klubbens egen kosebamse (meg) er blitt syk. Jeg har vondt i halsen, tung i hodet og sliten i kroppen.. trenger litt trøst Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Klubbens egen kosebamse (meg) er blitt syk. Jeg har vondt i halsen, tung i hodet og sliten i kroppen.. trenger litt trøst 5797517[/snapback] You've come to the right place. *Kosepåkosebamsen* Håper du blir bedre snart. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 takk skal du ha *drikke te* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 takk skal du ha *drikke te* 5797563[/snapback] Np. Back to school. o.o Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 *Klemme-på-alle-sammen-her-inne* Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann folkens, Kunne virkelig trenge litt kos herfra nå, er ikke så greit om dagen. Ensom som få, og nå går mitt andre GK på rad til helvete. Jada... *Klemme alle andre som trenger klem* 5797450[/snapback] *Kooooooooooooooooose på* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Trenger litt oppmuntring nå. Vi har ungdomsbedrift, og så skulle vi markedsføre oss i avisa. Det var min (og en annen, men hun måtte gjøre noe annet) tur å gå ut (vi rulerer på å dra ut til forskjellige ting) så seff måtte jeg dra. Jeg klagde ikke, men hun som skulle være med "kunne ikke". Det ble foreslått at alle untatt en - som mente hun var for mye i avisa - skulle dra neste uke, men da protesterte hun som som var for mye i avisa, og sa at vi bare kom til å utsette og utsette det. Derfor dro jeg og hun. De andre sa at de ikke kom seg hjem om de tok bussen ned til avisa. Da jeg spurte på bussen hvorfor vi absolutt måtte i avisa i dag, sa hun at det var fordi vi bare kom til å utsette det neste uke. Da sa jeg: "hva gjør det om vi utsetter og utsetter det?" Svaret jeg fikk var: "vi får ikke bestått om vi ikke markedsfører oss ordentlig". Vist f. at vi hadde fått bestått. Vi var ut av de som hadde gjort best arbeid. Men hun er av typen perfeksjonist, som må gjøre alt driiit seriøst. Seff klarte jeg å snuble på bussen. Når vi skulle hjem (jeg skulle ikke samme vei som hun, heldigvis) manglet jeg penger til bussen hjem. Så nå sitter jeg på jobben til pappa og kjeder meg. Jeg må bare takke Karianne: For at du ødela dagen min Skal heldigvis se Ringenes Herre i dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 The_Fire: Det er ikke synd på deg. Du bør heller takke Karianne for at hun lærer deg noe om ansvar og arbeidsmoral. Hun virker som en flink jente. Du derimot, fremstår som en lat sytepave. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 The_Fire: Det er ikke synd på deg. Du bør heller takke Karianne for at hun lærer deg noe om ansvar og arbeidsmoral. Hun virker som en flink jente. Du derimot, fremstår som en lat sytepave. 5804444[/snapback] Quoted for truth Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 *Trøste på The_Fire og gir han penger til bussen hjem* (Håper du har lært to ting i dag, gjør ting mest mulig perfekt og ha penger på deg) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 The_Fire: Det er ikke synd på deg. Du bør heller takke Karianne for at hun lærer deg noe om ansvar og arbeidsmoral. Hun virker som en flink jente. Du derimot, fremstår som en lat sytepave. 5804444[/snapback] Hmm, framstår kanskje litt dårlig ja Men tro meg, jeg var positiv til det besøket, hun var negativ. Jeg måtte bare få ut litt sinne her etter den turen. Takk Skogli Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 The_Fire: Det er ikke synd på deg. Du bør heller takke Karianne for at hun lærer deg noe om ansvar og arbeidsmoral. Hun virker som en flink jente. Du derimot, fremstår som en lat sytepave. 5804444[/snapback] Spoken like a true prodigy. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Dæven! Rosenborg vant over Viking. RBK-klem til alle! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Dæven! Rosenborg vant over Viking. RBK-klem til alle! 5857512[/snapback] Hurray! *Moseklemme Anders-pus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg