Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Heisann folkens,

 

Kunne virkelig trenge litt kos herfra nå, er ikke så greit om dagen. Ensom som få, og nå går mitt andre GK på rad til helvete. Jada... :cry:

 

 

*Klemme alle andre som trenger klem*

5797450[/snapback]

 

*Klemme pain så det nesten gjør vondt*

 

:D

 

*Joine Skoglis gruppeklem!*

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Klubbens egen kosebamse (meg) er blitt syk. Jeg har vondt i halsen, tung i hodet og sliten i kroppen.. :(

 

trenger litt trøst

5797517[/snapback]

 

You've come to the right place. :D

 

*Kosepåkosebamsen*

 

Håper du blir bedre snart. :)

Lenke til kommentar

Trenger litt oppmuntring nå. Vi har ungdomsbedrift, og så skulle vi markedsføre oss i avisa. Det var min (og en annen, men hun måtte gjøre noe annet) tur å gå ut (vi rulerer på å dra ut til forskjellige ting) så seff måtte jeg dra. Jeg klagde ikke, men hun som skulle være med "kunne ikke". Det ble foreslått at alle untatt en - som mente hun var for mye i avisa - skulle dra neste uke, men da protesterte hun som som var for mye i avisa, og sa at vi bare kom til å utsette og utsette det. Derfor dro jeg og hun. De andre sa at de ikke kom seg hjem om de tok bussen ned til avisa.

 

Da jeg spurte på bussen hvorfor vi absolutt måtte i avisa i dag, sa hun at det var fordi vi bare kom til å utsette det neste uke. Da sa jeg: "hva gjør det om vi utsetter og utsetter det?" Svaret jeg fikk var: "vi får ikke bestått om vi ikke markedsfører oss ordentlig".

Vist f. at vi hadde fått bestått. Vi var ut av de som hadde gjort best arbeid. Men hun er av typen perfeksjonist, som må gjøre alt driiit seriøst.

Seff klarte jeg å snuble på bussen. Når vi skulle hjem (jeg skulle ikke samme vei som hun, heldigvis) manglet jeg penger til bussen hjem.

Så nå sitter jeg på jobben til pappa og kjeder meg.

Jeg må bare takke Karianne: For at du ødela dagen min :realmad:

 

Skal heldigvis se Ringenes Herre i dag :)

Lenke til kommentar
The_Fire: Det er ikke synd på deg. Du bør heller takke Karianne for at hun lærer deg noe om ansvar og arbeidsmoral. Hun virker som en flink jente. Du derimot, fremstår som en lat sytepave.

5804444[/snapback]

Hmm, framstår kanskje litt dårlig ja :ermm: Men tro meg, jeg var positiv til det besøket, hun var negativ. Jeg måtte bare få ut litt sinne her etter den turen.

 

Takk Skogli :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...