Aiven Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Presterte å tråkke på brillene mine når jeg skulle henge opp et bilde i sted. 3000,- spenn knust i ett tråkk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 *trøste på AvieN* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 *trøste* Det samme skjedde med meg engang.. men brillan var fixat^^. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Presterte å tråkke på brillene mine når jeg skulle henge opp et bilde i sted. 3000,- spenn knust i ett tråkk 5757992[/snapback] Hehe, for ikke så veldig lenge siden fikk jeg en fotball i tryne når jeg spilte kamp, og vips der hadde jeg en to delt brille... 4000 kr rett i vasken. heldigvis tok jeg det på reiseforsikring og slapp unna med 500 kr ... BTW lykke til med å kunne se skikkelig i noen uker, vet at det er et helvette. BTW når du snakker med forsikringselskapet tråkket du ikke på brillene, du mast de på en sykkeltur Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. 5759411[/snapback] Been there, done that! Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp. Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra. Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå. *trøsteklem* Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Hei... Jeg skal flytte i dag og har fått vite at det ikke kommer ADSL med det første, ikke på et par-tre uker hvertfall.. Og jeg trenger en stoooor avskjedsklem til jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. 5759411[/snapback] Been there, done that! Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp. Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra. Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå. *trøsteklem* 5759450[/snapback] Ja, moren vet det... Det var hun som fikk stoppet han i å gå for langt. .. btw, nicket hans på msn nå er: "ikkeno å være redd for folkens... jeg er borte snart" jeg vet da faen hva jeg skal gjøre! Endret 15. mars 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Hei...Jeg skal flytte i dag og har fått vite at det ikke kommer ADSL med det første, ikke på et par-tre uker hvertfall.. Og jeg trenger en stoooor avskjedsklem til jeg kommer tilbake 5759499[/snapback] *Gi stor avskjedsklem, selv om jeg helst hadde foretrukket å mobbe deg* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Zeromac: Uff, hadde en venninne som ringte meg opp midt på natten og sa hun skulle ta selvmord. Og det var visst pga noe jeg sa! Husker det godt... Aldri vært så redd før trur jeg. Acolyt3: Da kan du lese masse bøker! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Presterte å tråkke på brillene mine når jeg skulle henge opp et bilde i sted. 3000,- spenn knust i ett tråkk 5757992[/snapback] Hehe, for ikke så veldig lenge siden fikk jeg en fotball i tryne når jeg spilte kamp, og vips der hadde jeg en to delt brille... 4000 kr rett i vasken. heldigvis tok jeg det på reiseforsikring og slapp unna med 500 kr ... BTW lykke til med å kunne se skikkelig i noen uker, vet at det er et helvette. BTW når du snakker med forsikringselskapet tråkket du ikke på brillene, du mast de på en sykkeltur 5758843[/snapback] Skummelt fristende akkurat nå Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. 5759411[/snapback] Been there, done that! Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp. Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra. Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå. *trøsteklem* 5759450[/snapback] Jeg synes dere burde oppsøke proffesjonell hjelp. Det kan endre deres syn på livet. Kan uansett ikke skade. Ber for alle med selvmordstanker. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Har prøve i morra og har ikke lest... *Klemme på alle sammen* Men nå er det Lost og det har jeg gledet meg til BIG TIME! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 *klemme på alle som vil ha klem* Nå har jeg vært borte lenge, så det passet seg med en klem nå Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 #Kose og klemme på alle# Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Heeeey, den HMS-ansvarlige er tilbake! Og godt er det, det virker som svært mange trenger en klem nå for tiden.... (Og de som måtte trenge det, skal naturligvis få klem av meg også) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Hun har vært opptatt. Wink, wink, nudge, nudge! Kurs. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Hun har vært opptatt. Wink, wink, nudge, nudge! Kurs. 5760361[/snapback] Hæ? Jeg har jo bare løpt rundt oppe på fjellet da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Du har blitt kurset i, eh, HMS-ting av meg, på fjellet. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Ehm.. okååååå Alt for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg