Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Presterte å tråkke på brillene mine når jeg skulle henge opp et bilde i sted. 3000,- spenn knust i ett tråkk  :(

5757992[/snapback]

 

Hehe, for ikke så veldig lenge siden fikk jeg en fotball i tryne når jeg spilte kamp, og vips der hadde jeg en to delt brille... 4000 kr rett i vasken. heldigvis tok jeg det på reiseforsikring og slapp unna med 500 kr ;)... BTW lykke til med å kunne se skikkelig i noen uker, vet at det er et helvette. :innocent:

 

BTW når du snakker med forsikringselskapet tråkket du ikke på brillene, du mast de på en sykkeltur ;)

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. :cry:

5759411[/snapback]

Been there, done that!

Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp.

Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra.

Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå.

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. :cry:

5759411[/snapback]

Been there, done that!

Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp.

Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra.

Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå.

*trøsteklem*

5759450[/snapback]

Ja, moren vet det... Det var hun som fikk stoppet han i å gå for langt. ..

 

btw, nicket hans på msn nå er: "ikkeno å være redd for folkens... jeg er borte snart"

 

jeg vet da faen hva jeg skal gjøre!

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Hei...

Jeg skal flytte i dag og har fått vite at det ikke kommer ADSL med det første, ikke på et par-tre uker hvertfall.. Og jeg trenger en stoooor avskjedsklem til jeg kommer tilbake :(

5759499[/snapback]

 

*Gi stor avskjedsklem, selv om jeg helst hadde foretrukket å mobbe deg* :)

Lenke til kommentar
Presterte å tråkke på brillene mine når jeg skulle henge opp et bilde i sted. 3000,- spenn knust i ett tråkk  :(

5757992[/snapback]

 

Hehe, for ikke så veldig lenge siden fikk jeg en fotball i tryne når jeg spilte kamp, og vips der hadde jeg en to delt brille... 4000 kr rett i vasken. heldigvis tok jeg det på reiseforsikring og slapp unna med 500 kr ;)... BTW lykke til med å kunne se skikkelig i noen uker, vet at det er et helvette. :innocent:

 

BTW når du snakker med forsikringselskapet tråkket du ikke på brillene, du mast de på en sykkeltur ;)

5758843[/snapback]

 

Skummelt fristende akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt trøst. En god venn av meg prøvde og ta selvmord i stad ved å kutte over pulsåren. :cry:

5759411[/snapback]

Been there, done that!

Er ikke bra, vet foreldrene det? Skaff vennen din profesjonell hjelp.

Skulle ønske noen hadde gjort det med meg så jeg slipper alle de jævla arra.

Har ikke gått med t-shorte eller korte ermer på 2 år nå.

*trøsteklem*

5759450[/snapback]

Jeg synes dere burde oppsøke proffesjonell hjelp. Det kan endre deres syn på livet. Kan uansett ikke skade.

 

Ber for alle med selvmordstanker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...