Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Våkna i går med 40 i feber, og det har ikke gått helt over ennå. (38,5+)

Pimper penicillin for halsinfeksjon, og føler meg egentlig totalt ræva.

Hurra for meg!

 

koz

5753557[/snapback]

 

Åååh, så trist. :(

Håper du blir bedre snart. :)

 

*kosepå*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har også blitt rammet. Lange minutter dette.

Tror ikke jeg har brutt noen regler, selv om det ble mye oppstyr rundt innlegget mitt, som etterhvert utviklet seg til trusler osv.

 

*Gi en skjelvende klem til Skogli*

5752659[/snapback]

Du har i mine øyne ikke gjort noe gale. Det var vell heller du som startet litt av denne diskusjonen. Det var Impetus90 som egentlig laget alt oppstyret.

 

*Tar imot klem og klemmer tilbake*

5752678[/snapback]

 

Hva skjedde med Impotent og mister cannibal ?? Siden de langet ut med trusler håper jeg de ble sparket ut fra forumet. Har ikke lest dette selv, bare det som var igjenværende av diskusjonen... Støtter deg ihvertfall :D

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Hva skjedde med Impotent og mister cannibal ?? Siden de langet ut med trusler håper jeg de ble sparket ut fra forumet. Har ikke lest dette selv, bare det som var igjenværende av diskusjonen... Støtter deg ihvertfall :D

5753681[/snapback]

Jeg vet ikke egentlig. Trur de fikk "ferie".

Ble litt skjelven da jeg fikk truslene, men tenkte at jeg ikke trengte å være redd. Men adressen min kom opp i tråden mens den heftige diskusjonen varte.

Takk for støtten! :)

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Impotent og mister cannibal ?? Siden de langet ut med trusler håper jeg de ble sparket ut fra forumet. Har ikke lest dette selv, bare det som var igjenværende av diskusjonen... Støtter deg ihvertfall :D

5753681[/snapback]

Jeg vet ikke egentlig. Trur de fikk "ferie".

Ble litt skjelven da jeg fikk truslene, men tenkte at jeg ikke trengte å være redd. Men adressen min kom opp i tråden mens den heftige diskusjonen varte.

Takk for støtten! :)

5753986[/snapback]

 

Håper de fikk permanent ferie, sånne folk er ikke så veldig velkommen på forumet hvis det hadde vært opp til meg. Tror nok du kan slappe helt av. Sånne fjortiser har neppe penger til å komme seg til der du bor hvis de ikke har råd til å kjøpe seg et nettverkskort engang :p og enda mer tvilsom at de har venner som har faktisk fått hår der nede :p

Lenke til kommentar
Impetus90 og en annen kompis av han truet meg med å komme å ringe på døren min, og banke meg hvis jeg skrev mail til skolen der Impetus90 om at han hadde stjålet en form for kort til datamaskinen. Han skrev selv i SO4 at han hadde stjålet det fra skolen. Jeg fikk flere PMer av flere personer som skulle være med på å banke meg, hvis jeg tystet. De kom også med utsagn og begrunnelser på lik linje med barnehageunger, og de ba meg om å gå og se på barne-tv pga min lave alder. Alle var på min side, og Bundy, min helt, "truet" med å banke de personlig hvis de skulle komme til å gjøre noe. :wee:

5753305[/snapback]

 

!!! :scared:

Lenke til kommentar
Impetus90 og en annen kompis av han truet meg med å komme å ringe på døren min, og banke meg hvis jeg skrev mail til skolen der Impetus90 om at han hadde stjålet en form for kort til datamaskinen. Han skrev selv i SO4 at han hadde stjålet det fra skolen. Jeg fikk flere PMer av flere personer som skulle være med på å banke meg, hvis jeg tystet. De kom også med utsagn og begrunnelser på lik linje med barnehageunger, og de ba meg om å gå og se på barne-tv pga min lave alder. Alle var på min side, og Bundy, min helt, "truet" med å banke de personlig hvis de skulle komme til å gjøre noe. :wee:

5753305[/snapback]

!Rapporter både til skolen og hw.no

Hadde ikke nølt et sekund med det :)

Lenke til kommentar

Denne saken er over og avsluttet. Impetu...hva-faen-han-heter er trolig blitt utestengt. Vet ikke om det er permanent eller hva det er.

 

Han sa at han skulle levere det tilbake, noe som jeg tror at han kommer til å gjør, siden nesten hele SO4 tullet med å si ifra til skolen og han tok det seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...