Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Har også blitt rammet. Lange minutter dette.

Tror ikke jeg har brutt noen regler, selv om det ble mye oppstyr rundt innlegget mitt, som etterhvert utviklet seg til trusler osv.

 

*Gi en skjelvende klem til Skogli*

5752659[/snapback]

*klemme* så så, går så bra så :)

Lenke til kommentar
Har også blitt rammet. Lange minutter dette.

Tror ikke jeg har brutt noen regler, selv om det ble mye oppstyr rundt innlegget mitt, som etterhvert utviklet seg til trusler osv.

 

*Gi en skjelvende klem til Skogli*

5752659[/snapback]

Du har i mine øyne ikke gjort noe gale. Det var vell heller du som startet litt av denne diskusjonen. Det var Impetus90 som egentlig laget alt oppstyret.

 

*Tar imot klem og klemmer tilbake*

Lenke til kommentar
Du har rett der. Takk for at du er enig med meg Skogli. :)

5752681[/snapback]

:)

 

*Trøsteklemmer på alle sammen*

Ble litt sjokkert da jeg så at SO4 var stengt.

 

Men latt oss alle holde oss unda trussler osv. Vi er da bedre en det?!

5752688[/snapback]

Jepp. For å være litt ærlig så ble jeg skremt da jeg fikk trusler...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg tror det blir en hard periode for mange av dere nå som dere har mistet SO tråden. Jeg vil derfor gi en bamseklem til alle stakkarene der ute som fikk livet sitt brått snudd opp ned etter denne katastrofale hendelsen.

Lenke til kommentar

Impetus90 og en annen kompis av han truet meg med å komme å ringe på døren min, og banke meg hvis jeg skrev mail til skolen der Impetus90 om at han hadde stjålet en form for kort til datamaskinen. Han skrev selv i SO4 at han hadde stjålet det fra skolen. Jeg fikk flere PMer av flere personer som skulle være med på å banke meg, hvis jeg tystet. De kom også med utsagn og begrunnelser på lik linje med barnehageunger, og de ba meg om å gå og se på barne-tv pga min lave alder. Alle var på min side, og Bundy, min helt, "truet" med å banke de personlig hvis de skulle komme til å gjøre noe. :wee:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...