Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt trengt litt glede! Tviler på at noen kan hjelpe, men trenger å ventilere litt... Denne hører kanskje hjemme i "den store whine-tråden"?

 

Satte meg ned sammen med to jeg bor med nå nettopp for å se filmen Oldboy på dvd, en film jeg har gledet meg lenge til å se. Den ene løken av en kamerat som satt lengst fra meg fant av ren barnslighet ut at han skulle snakke høylydt om alskens uinterresant drit, KUN for å irritere, mens filmen pågikk. Jeg ba han først være stille, så holde kjeft, så sa jeg han kunne komme seg ut, noe han ikke gadd, så endte jeg opp med å slå han i brystet, noe som kun ble som å kaste bensin på bålet. Skravla fortsatte om bare vås og endte opp med at jeg skrudde av filmen som var godt påbegynt og de to stakk på et annet rom for å se filmen.

Nå sitter jeg uten film og har lyst til å fucke opp deres filmtitting på et vis uansett hvor barnslig det måtte være :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det verste er vel egentlig å røpe slutten på filmen nå (hvis den ikke er ferdig).

5744800[/snapback]

den var akkurat ferdig da du posta, bare kjipt jeg ikke har sett den selv. da funker det litt mot sin hensikt... skal begynne med det når løkskallen skal se filmer i fremtiden evt. 'tilfeldige' strømbrudd jeg kan lage ved å skru på ovnen på max! veldig enkel og bra måte å ødelegge på! æ lik stilen din! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det verste er vel egentlig å røpe slutten på filmen nå (hvis den ikke er ferdig).

5744800[/snapback]

den var akkurat ferdig da du posta, bare kjipt jeg ikke har sett den selv. da funker det litt mot sin hensikt... skal begynne med det når løkskallen skal se filmer i fremtiden evt. 'tilfeldige' strømbrudd jeg kan lage ved å skru på ovnen på max! veldig enkel og bra måte å ødelegge på! æ lik stilen din! :thumbup:

5744914[/snapback]

Hvis du skal irritere han ekstremt så kan du kjøre scart-kabel med svart-hvit. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...