Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 *Klemme Herr Brun* Ti minutter sent, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 *klemme til Herr Brun* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er ensoooooom Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 *Gjøre Vegard ikke-ensom* Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 #Finne dame til Vegar# Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Ah, det er nok det som skal til. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 *moseklemme Agressive og brd* Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg kunne godt trengt litt glede! Tviler på at noen kan hjelpe, men trenger å ventilere litt... Denne hører kanskje hjemme i "den store whine-tråden"? Satte meg ned sammen med to jeg bor med nå nettopp for å se filmen Oldboy på dvd, en film jeg har gledet meg lenge til å se. Den ene løken av en kamerat som satt lengst fra meg fant av ren barnslighet ut at han skulle snakke høylydt om alskens uinterresant drit, KUN for å irritere, mens filmen pågikk. Jeg ba han først være stille, så holde kjeft, så sa jeg han kunne komme seg ut, noe han ikke gadd, så endte jeg opp med å slå han i brystet, noe som kun ble som å kaste bensin på bålet. Skravla fortsatte om bare vås og endte opp med at jeg skrudde av filmen som var godt påbegynt og de to stakk på et annet rom for å se filmen. Nå sitter jeg uten film og har lyst til å fucke opp deres filmtitting på et vis uansett hvor barnslig det måtte være Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Det verste er vel egentlig å røpe slutten på filmen nå (hvis den ikke er ferdig). Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Det verste er vel egentlig å røpe slutten på filmen nå (hvis den ikke er ferdig). 5744800[/snapback] den var akkurat ferdig da du posta, bare kjipt jeg ikke har sett den selv. da funker det litt mot sin hensikt... skal begynne med det når løkskallen skal se filmer i fremtiden evt. 'tilfeldige' strømbrudd jeg kan lage ved å skru på ovnen på max! veldig enkel og bra måte å ødelegge på! æ lik stilen din! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Det verste er vel egentlig å røpe slutten på filmen nå (hvis den ikke er ferdig). 5744800[/snapback] den var akkurat ferdig da du posta, bare kjipt jeg ikke har sett den selv. da funker det litt mot sin hensikt... skal begynne med det når løkskallen skal se filmer i fremtiden evt. 'tilfeldige' strømbrudd jeg kan lage ved å skru på ovnen på max! veldig enkel og bra måte å ødelegge på! æ lik stilen din! 5744914[/snapback] Hvis du skal irritere han ekstremt så kan du kjøre scart-kabel med svart-hvit. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 tror gutta er kompetente nok til å skjønne noe er galt da... bedre å skru opp tv'en og droppe oppi et par sterke magneter så bildet blir lilla... Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Får jeg go være med i klubben? *Spre kjerlighet og glede* Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Var i lykkehimmelen i helgen... En som jeg har vært litt småforelsket i kastet seg over meg... Tydeligvis likte hun meg like mye som jeg likte hun Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Så flott! Gratulerer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 tror gutta er kompetente nok til å skjønne noe er galt da... bedre å skru opp tv'en og droppe oppi et par sterke magneter så bildet blir lilla... 5745627[/snapback] Oops, glemte hvilken tråd vi var i. Det du skal gjøre neste gang er å lage popkorn og massere dem mens de ser film. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Altså, det finnes grenser. Ville nok tatt popkornet selv, som den godgutten jeg er. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) *kozepå Agressives store ølbom* Endret 13. mars 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Virker som Zeromac ikke er så glad nå. Kan ikke alle sende han en klem? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Er det grunnen til at han ikke har vært aktiv på forumet i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg