Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Foreslår at vi velger overgangen fra vår til sommer til å ha høytiden våres i... Vi skal ha verdens fineste høytid der alle er glade og fornøyde, faller roseblader fra himmelen. Snufs, får en liten tåre i øyenkroken min nå ...

5676672[/snapback]

*Tørke vekk tåren*

 

Du har så rett, så rett :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foreslår at vi velger overgangen fra vår til sommer til å ha høytiden våres i... Vi skal ha verdens fineste høytid der alle er glade og fornøyde, faller roseblader fra himmelen. Snufs, får en liten tåre i øyenkroken min nå ...

5676672[/snapback]

*Tørke vekk tåren*

 

Du har så rett, så rett :love:

5677725[/snapback]

 

Hehe, hadde tatt noen smertestillende i går, så...

Lenke til kommentar
SKogli helt enig har lyst til å gå på jakt etter de fordømte paddene som kan finne på noe sånt! Hadde en katt før og vips var den og vekke. Fant den igjen steinet nedi i en grøft... Hadde eg funnet ut hvem pokker som hadde funnet på å gjort noe sånt hadde jeg krøstet de!

5678141[/snapback]

*trøste på*

 

Vi har hatt mange katter, 9 om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en klem. Jeg er kliss våt over hele kroppen, og prøver å varme meg litt her, men det ser ikke ut til å virke. En haug av snø rett utenfor døra (østlandet).

5678314[/snapback]

 

*klemme varmen inn i Agressive*

 

Jøss, trodde du var nordlending, jeg :roll:

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en klem. Jeg er kliss våt over hele kroppen, og prøver å varme meg litt her, men det ser ikke ut til å virke. En haug av snø rett utenfor døra (østlandet). Skogli, mamma hadde tolv katter om gangen en gang, men de er døde nå, men hun har fått to nydelige kattunger! :D

5678314[/snapback]

He he. Jeg elsker katter :love:

 

 

Jeg kunne trengt noe glede nå..

 

Someone?

5680383[/snapback]

*Prøve å etterligne en "Hege-klem" og håpe det hjelper*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...