Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisiell beskjed fra styret

 

Dette innlegget vil også bli sendt på PM til alle medlemmer, men de som ikke har meldt seg på er velkommen til å gjøre en bruker veldig glad.

 

Brukeren Jonnar her på forumet har både aktive og inaktive perioder, men som en bestevenn er han alltid der. Han er en av hovedgrunnene til at jeg er veldig glad for tiden, og han er en kjernekar. Og idag har han bursdag.

 

Jeg oppfordrer alle til å sende ham en liten hilsen på PM og ønsker ham en fin 19-årsdag.

Lenke til kommentar
Tror SteffyBoy har sagt det som kan bli sagt her.

 

OT-Baren er ikke som den en gang var, et hyggelig sted å treffe hyggelige mennesker man kunne kalle vennene sine. Konflikter mellom brukere har gjort det til et minefelt der enkelte brukere ikke lenger har følt seg velkomne og har valgt å trekke seg unna vårt lille samfunn.

 

Dette er ikke noe vi ønsker å være del i, og vi vil derfor prøve å få i stand noe bra, noe som gjør at andre blir glade. Et sted må det starte, og vi har valgt å ta det første spadetaket. Så får andre brukere følge etter, sånn at vi kan få et diskusjonsforum bygget på gjensidig respekt der ingen skal være redd for å stå frem med sine meninger, selv om meningene ikke er allmennt representative.

5656722[/snapback]

Wow, fler enn meg som har merket dette. Elsket jo å henge her, men plutselig skulle alle bli så frekke, spydige og... Kvalmsekker. Får håpe det skjer en rennesanse på den fronten nå... :thumbsup:

Lenke til kommentar
Offisiell beskjed fra styret

 

Dette innlegget vil også bli sendt på PM til alle medlemmer, men de som ikke har meldt seg på er velkommen til å gjøre en bruker veldig glad.

 

Brukeren Jonnar her på forumet har både aktive og inaktive perioder, men som en bestevenn er han alltid der. Han er en av hovedgrunnene til at jeg er veldig glad for tiden, og han er en kjernekar. Og idag har han bursdag.

 

Jeg oppfordrer alle til å sende ham en liten hilsen på PM og ønsker ham en fin 19-årsdag.

5664245[/snapback]

Sendte en gratulasjon til han og la til en " :fun: " :)

Lenke til kommentar
Siden vi var inne på gladsanger for litt siden må jeg bare nevne en av tidenes mest happy låter:

 

Dire Straits - Walk of Life.

 

<3

5664451[/snapback]

<3

 

Forøvrig syns jeg Lookin' out my backdoor av CCR er en sang som gjør en ganske happy.

 

Happy is good.

 

Er man i det ironiske hjørnet kan man jo også sette på Liam Lynchs "Happy Song". ;)

Lenke til kommentar
Creedence Clearwater Revival - Lookin' Out My Back Door er slettes ikke gal, nei. :)

Ikke hørt Liam Lynch-låten, men får sjekke ut. :p

 

 

Musikk er rare greier. Det påvirker humøret så forferdelig.

5664538[/snapback]

Hør på Cotteofields av Creedence.. gjorde jeg nettopp, smiler fra øre til øre :) (Vel, nesten, da.)

Endret av Nomix
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...