Eirzik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har fått en liten sprekke på ca 10 cm i nedre hjørne av frontruta.. er dette en en mangel til periodisk kontroll? er det noen regler for hvor store eller hvor på ruta sprekka må være? Håper på tilbakemeldinger her... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvem side av ruta? Du skal kunne holde et A4-ark rett fram for deg (Altså der du har blikket stort sett hele tiden) som er fritt for større riper/steinsprut, ei heller noen sprekk Er den på høyre siden så er det ingen fare.. Har dette på 2 av 3 bilene som står i gården (den ene er fra topp til bunn, men har aldri fått noe pes for det) Lenke til kommentar
d4d Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvis frontruten regnes som en bærende del av karosseriet så må den byttes. Men pokker om jeg vet om det er slik på Opel. Er ihvertfall det på Toyota Carina. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er nok ikke det på Opel.. Frontruta på Kadett'en blei bytte før jeg kjøpte den (var sprekk i siktfeltet) Frontruta på Vectra'n jeg har er på høyre side, men har ikke fått noe pes for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå