sindre2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som raskt kan si hva prisen for en kWh inkludert avgifter, nettleie osv er? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Nettleien er vell som oftest et fast beløp per år, dermed blir den totale kWh prisen avhengig av hvor mange kWh du bruker i året. (Nettleie/kWh=Total). Hos f.eks Gudbrandsdal Energi er nettleien inkl. avgift og mva: Fastbeløp: 2250 kr/år Øre/kWh: 34,29 vinter og 30,16 sommer Billigste kWh pris fra samme selskap er 42,75 øre/kWh. Totalt blir kWh-prisen: 77,04 (Pluss fast nettleie) Endret 22. februar 2006 av Hauge Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 OK, tak for den! Mener jeg har hørt at det var omtrent 1 kr for en stund siden, så... Skjønte heller ike så mye av prisene som stod på nettet Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor lang er en fisk ? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 vintern 02-03 kostet det ca1kr og 30øre hos de fleste kraftleverandører. Det var bare fror karften, altså nettleien kom i tillegg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 sindre2, hvor gammel er du? du skriver feil og virker dritdum Han har 2 feil. Hvor gammel han er er i denne sammenhengen helt urelevant. Kan jeg spørre hvor gammel du er? 12? De fleste over 12 kan holde seg for gode til å helt uten videre kalle folk "dritdumme". 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva man betaler for en kWh kommer ann på to ting. Strømprisen og nettleien som kraftselskapet tilbyr deg. For å vite dette må du derfor sjekke med kraftselskapet som du er tilkoblet for å få disse prisene oppgitt. Her er ei lise som viser strømpriser for flere selskaper. I tillegg kommer nettleie: http://www.dinside.no/86545/variable-strompriser sindre2, hvor gammel er du? du skriver feil og virker dritdum Jeg gjør som jeg vil, jeg så hold kjeft Den typen innlegg som du kommer med her er direkte unødvendige og du burde virkelig holde deg for god til å komme med slike utspill. Innleggene er rapportert. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 sindre2, hvor gammel er du? du skriver feil og virker dritdum Han har 2 feil. Hvor gammel han er er i denne sammenhengen helt urelevant. Kan jeg spørre hvor gammel du er? 12? De fleste over 12 kan holde seg for gode til å helt uten videre kalle folk "dritdumme". Du mener irrelevant? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Man åpner ikke en gammel tråd for å komme med personangrep. Innleggene er slettet. Endret 5. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg