inflames662 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 har tre hardisker i dataen nå. Disse er de eneste som lager lyd etter at alt annet er vannkjølt. Noen som har noen erfaringer eller tips eller anbefalinger av produkter for å dempe støyen uten at det blir alt for varmt. har 2 5.25 brønner ledig, får jeg ikke støydempa den siste er ikke det så farlig. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Støyplater fra bil skulle funke bra Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Støyplater fra bil skulle funke bra 5650629[/snapback] virker som det blir litt stress, tenkte meg mere noen slike ferdig kasser som man putter inn i en 5.25 brønn, men er som sakt litt redd for varme. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...87X193691391610 bruker den Zalman saken, hører nesten ikke harddisken, men det kan jo også ha noe med at jeg har an dvd/rw i slotten under og en dvdrom i slotten over også. Ligger på 40 grader Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...87X193691391610 bruker den Zalman saken, hører nesten ikke harddisken, men det kan jo også ha noe med at jeg har an dvd/rw i slotten under og en dvdrom i slotten over også. Ligger på 40 grader 5665936[/snapback] Har også fire av disse og de funker kjempebra. MEN! - Pass på når du skrur de fast at du bare så vidt strammer skruene du fester ramma med. Hvis de gummiforingene står bare litt i spenn så ryker de. Vibrasjoner blir absorbert i gummiforingene så skruene vil ikke riste løs med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå