bobhundv Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Heisann. har et problem med hovedkorte mitt. hadde et ic7-g før det røyk, fikk tak i et annet et. koblet opp å alt å det funker. Men problemet oppstår når jeg skal koble en disk på sata 3/4 kontaktene kjøre 2 ide disker å 2 sata disker på sata kontakt 1/2. Maskina booter helt enkelt ikken år jeg kobler på den siste, er ikke no feil me selve harddiskene får samme hvem jeg sett der så funker det ikke, å er nok nok strøm for har prøvd flere Power. gamle hovedkorte var versjon 1.0 dette er 1.1 så jeg renger med at biosen her ska være nyere.... Noen som har noen tips, utrolig irriterende å ikke få me alle diskene. Når jeg booter nå med disk på sata 3/4 står det bare " insert boot disc" riktig disk sekvens i bios osv men ja.. dere skjønner. Tips mottas med STOR takk, er så utrolig frustert nå Endret 23. februar 2006 av bobhundv Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du kan prøve å flashe bios.. elns tror jeg ditt hovudkort er skadet. Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Du kan prøve å flashe bios.. elns tror jeg ditt hovudkort er skadet. 5650677[/snapback] hehe fant feilen i går, litt flaut var bare noe bios greier. Men syns det var rart for gjorde ikke noe med det hovedkorte e hadde før som var likt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå