mirene Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei. Jeg trenger litt hjelp med Amiga. (Har kjøpt en brukt en) Er en stund siden jeg brukte en sist :smile: Jeg lurte på hvilke knapper jeg trykker inn,på keyboardet..for å restate maskinen ? På forhånd takk Mirene Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Ctrl + De to "A" tastene tror jeg... Lenke til kommentar
Sleepers-Neo Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hei. Tror det er de to A knappene på hver sin side av Space og Ctrl hvis jeg ikke husker feil. Fikk du med mange spill til den da? Kult m amiga da, bruker min en del enda jeg, mange gode spill der. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 12:24, skrev Sleepers-Neo:Hei. Tror det er de to A knappene på hver sin side av Space og Ctrl hvis jeg ikke husker feil.Fikk du med mange spill til den da?Kult m amiga da, bruker min en del enda jeg, mange gode spill der. Kjøpte meg en brukt Amiga 500 med skjerm for ett par år siden. Så kjøpte en del spill for ett års tid siden. Var annonsert "stor softwaresamling til Amiga" på QXL. Fikk tilslaget og det kom budbil med en eske på 30 kilo... stappfull av disketter i diskettbokser. Gjett om det var julaften midt på sommeren for meg da Skulle jeg gått gjennom alle de spillene hadde jeg ikke fått tid til annet. Har derfor plukket ut de gode gamle klassikerne og spiller de på kjedelige dager. Glimrende tidsfordriv. Liker faktisk de gode gamle Amiga spillene bedre enn de nye PC spillene :smile: Lenke til kommentar
Stream Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Ctrl - Amiga - Amiga er tastene du holder nede for å restarte :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå