Gargarath Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann! Jeg har aldri hatt noen problemer med min nåværende CRT kasse, men nå er den ganske utdatert, og så har jeg egentlig ikke plass til den på rommet. Så nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe en ny, flat og stilig skjerm. Jeg er en BF2 gamer, så jeg trenger en som reagerer litt. Men nå har det seg sånn at jeg ikke overhodet er orientert på skjerm markedet for tiden. Kanskje fordi det er over 7 år siden sist Så jeg trenger anbefalinger. Hvem har en passende skjerm for meg? Det betyr jo egentlig ikke mye, men jeg har satt disse kriteriene for mitt skjerm kjøp: - Pris helst under 3k, og gjerne også under 2,5k - Lavest mulig responstid - Billigst mulig - Best mulig bilde og oppløsning - Andre finesser? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
sigveo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Heisann! Jeg har aldri hatt noen problemer med min nåværende CRT kasse, men nå er den ganske utdatert, og så har jeg egentlig ikke plass til den på rommet. Så nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe en ny, flat og stilig skjerm. Jeg er en BF2 gamer, så jeg trenger en som reagerer litt. Men nå har det seg sånn at jeg ikke overhodet er orientert på skjerm markedet for tiden. Kanskje fordi det er over 7 år siden sist Så jeg trenger anbefalinger. Hvem har en passende skjerm for meg? Det betyr jo egentlig ikke mye, men jeg har satt disse kriteriene for mitt skjerm kjøp: - Pris helst under 3k, og gjerne også under 2,5k - Lavest mulig responstid - Billigst mulig - Best mulig bilde og oppløsning - Andre finesser? Takker for all hjelp! 5650356[/snapback] Ta en kikk på Samsung Syncmaster 930BF. Denne har fått mye bra kritikk for å være en god gaming-skjerm, og er på tilbud hos komplett.no denne uken for 2800 kr Jeg kjøpte den for to uker siden for 3200 kr. Jeg synes kanskje fargene er litt dårlige på denne skjermen, det har jeg sett at også andre synes. Men jeg tror bare det er justeringer som skal til. Jeg har ikke fått prøvd å stille så mye på min ennå, men de små justeringene jeg har gjort, har hjulpet. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! Hadde akkurat tenkt å poste en tråd, da jeg så din. Skal ha meg en lcd skjerm jeg også, er så lei av crt... Til samme prisklasse som deg, 2-3000 kr. Har hørt at BenQ skjermene skal være veldige gode? Mvh Kizz Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Har hørt at 930 BF er en usedvanlig dårlig skjerm på fargegjengivelse Endret 24. februar 2006 av kremt Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har hørt at 930 BF er en usedvanlig dårlig skjerm på fargegjengivelse 5658601[/snapback] Da synes jeg du skal lese hva andre har skrevet om den Litt lenger ned på siden på den linken over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå