HøYgaFFeL Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Denna pc'n var ny for ca 1 mnd siden. Med en gang jeg satt den sammen og starta opp kommer det skurring og piping i høytalerene selvom jeg har MUTE.. Jo mer maskinen jobba til mer Skurret det i høytalerene, Det virker som om det er Forstyrrelser fra no.. men da tenkte jeg ,da sender jeg Hk: ASUS A8N32 sli deluxe i retur til psdata og lar dem se på det.. etter en god stund fikk jeg mail av dem: "Vi sender ett nytt hk så fort det er på lager" Etterhvert kom pakka og jeg fikk satt alt sammen igjen. ENDELIG tenkte jeg.. --LIKE ILLE SOM FØR-- Noen som har peiling på hva det kan hvere?? Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Øker lyden i takt med hvor mye harddisken din jobber ? Dette høres mistenkelig ut som en generaltabbe jeg gjorde en gang da jeg koblet hdd-led kontakten til pc-speakeren. så i stedet for at hdd-lampen på kabinettet lyste, så peip den SA**NS pc-speaker'n Følg instruksene på led-kablene i manualen til punkt og prikke Lenke til kommentar
HøYgaFFeL Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 det er nok ikke det er jeg redd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå