lo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hallo, vifta på cpu'en min bråker ganske mye og tenkte jeg skulle prøve å skaffe meg en ny, men så lurte jeg på hva er forskjellen på f.eks denne: (stående på siden av kjøleribba eller hva det nå heter) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...TWfan&mcat=c176 og denne.. (som liggger oppå kjøleribba) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...BALCU&mcat=c176 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Flytter du PC'en mye er det kanskje greit med en vifte der tyngdepunktet ikke er for langt ute. Leste hos Zalman at maks anbefalte vekt på CPU-kjøler til de fleste socketer er 450gram. Kjøleeffekten på Zalmannen er sannsynligvis nok. Vanskelig å gi deg noen konkrete anbefalinger når du sier så lite om din CPU, om OC osv... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Flytter du PC'en mye er det kanskje greit med en vifte der tyngdepunktet ikke er for langt ute. Leste hos Zalman at maks anbefalte vekt på CPU-kjøler til de fleste socketer er 450gram.Kjøleeffekten på Zalmannen er sannsynligvis nok. Vanskelig å gi deg noen konkrete anbefalinger når du sier så lite om din CPU, om OC osv... 5650111[/snapback] det er uten metalplate på baksiden til support Lenke til kommentar
lo Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 det er en s754 Amd Athlon 64. vifta som er på nå er på 70mm... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Rimelig sikker på at DEn vifta fra Zalman skal holde da, så sant du ikke overklokker. Zalman er et veldig kjent og godt merke, MIST skal være bra det òg, men jeg ville valgt Zalman var jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå