Gå til innhold

FN3: Xbox 360 demo, "Total Punch Control"

BlasterFX

Anbefalte innlegg

Har holdt på med FN3 demo'n mye i det siste, i mangel på noe annet å spille, og jeg må si at jeg ikke hadde trodd at bokse spill var så moro! hehe.

Begynner også å få dreisen på "Total Punch Control" konseptet (høyre stick) og har droppet knappene. Var uvant i starten, men nå er det bare det som gjelder. Det er enkelt å ta uppercuts både fra høyre og venstre sammen med andre kombinasjoner.

"Haymaker" er også enkelt å få inn.

Noen som har erfaringer / tips / triks?

~ BlasterFX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har holdt på med FN3 demo'n mye i det siste, i mangel på noe annet å spille, og jeg må si at jeg ikke hadde trodd at bokse spill var så moro! hehe.

Begynner også å få dreisen på "Total Punch Control" konseptet (høyre stick) og har droppet knappene. Var uvant i starten, men nå er det bare det som gjelder. Det er enkelt å ta uppercuts både fra høyre og venstre sammen med andre kombinasjoner.

"Haymaker" er også enkelt å få inn.

Noen som har erfaringer / tips / triks?

~ BlasterFX

5649982[/snapback]

Takker for tipset når det gjelder Total punch control...har prøvd det med syntes jeg fikk samme resultat med knappene men det høres ut som om jeg må prøve litt mer he he...

Har forhåndsbestilt dette spillet, spillte bare denne demoen om og om igjen og hadde det like mye artig hver gang. Det er uhyre lett å vinne med han Hopkins syns jeg men jeg slet litt når jeg spilte som den andre fyren, Jones heter han vel. Tog eg et 10 par forsøk før jeg vant over han Hopkins og etter hvert lykktes jeg også å slå ham K.O. men dette tok lang lang tid! En helt annen stil når du bruker Jones, du må bokse veldig fort med lynraske counter-slag 2-3 og så komme deg unna ellers så tar Hopkins deg he he... Med denne lynraske counter teknikken får han Hopkins etter hvert ikke inn en eneste fulltreffer hos meg, men som sagt å slå ham K.O. har jeg bare klart en gang. Jones sin haymaker er jo nokså ubrukelig siden du må være utrolig nært han Hopkins vil du få inn en fultreffer syns jeg.

Hvordan får du til en uppercut med stikken da?

Lenke til kommentar
Hvordan får du til en uppercut med stikken da?

5651334[/snapback]

dytter sticken ned og fører den i en bue oppover (ned, siden, opp). Hvilken hånd du tar uppercut med, er avhengig av hvilken side du slår buen mot.

Et annet tips:

Prøv å slå 3 knock-outs i samme runde, da får du en morsom kameravinkel

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å prøve med med total fight control jeg også.

men må si jeg ikke har helt kontroll på det.

Er det noen som kan gi meg en rask innføring i hvordan den brukes?

Får stort sett bare til jab og uppercut.

En haymaker hadde vært fint iblant :p sammen med en hook eller to :w00t:

Endret av bedsvaag
Lenke til kommentar

Haymaker: start fra en av sidene, roter ned og så helt opp.

Kombo: prøv å få en flyt i slagene dine.

Feks. Uppercuts: med en gang du har tatt en høyre uppercut, går du rett på venstre uppercuten, og så tilbake til høyre. Dette funker også for hooks.

Ellers er det bare å prøve deg fram. Feks. kombinere en venstre jab med en høyre hook. Prøv å varier ofte mellom høyre og venstre hånd, så kommer det nok av seg selv.

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...