Matsemann Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hallo! Jeg søker en å spille med i AoE3! Eller gjerne være med i en klan hvis jeg høres OK ut Jeg liker best 2vs2 spill, rush, der jeg enten: går for et raskt rush, mens teammaten også rusher eller tar et FF. Eller: Jeg tar et raskt FF, mens teammaten tar seg av dems rush, så kommer jeg med kanoner. Kan hende jeg går til Age4 for great bombards. Spiller som Ottoman, er lvl 40, heter matsemann på ESO, har 71-72% win. Hvis du legger meg til på ESO ser du at jeg er med i en klan, men det er bare en litt useriøs greie Kontakt kan tas her eller via PM, takk for at du leste Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Matsemann! Du kan godt joine min nystartede clan ("Scare")! Vi er jo et godt team vi! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Ok, takk, bare send en invite du Så joiner jeg trolig i morra (da starter vinterferien, har litt lekser idag). Takker! Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du må melde deg ut av den gamle først. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Ohh, OK, gjør det neste gang jeg er innpå, som sagt mest sansynelig i morra Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Alle som ønsker å være med i klanen kan godt delta. Vi ønsker kun gode spillere (50-60% win og mer enn 500 000 XP, eller rundt 50 kamper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå