Handl3vogn Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nå har jeg prøvd og komme meg på xbox live med forza motorsport både på gamle xbox og xbox360.. får samma feil meldinga på begge 2.. en eller fere serere eller noe sånt er nede prøv igjen senere.. og dette har vært sånn lenge.. har foresten aldrig koble meg til xbox live med et orginalt xbox spill før.. men xbox live på xbox360 fungere fint.. flere med dette problemet? er Xbox live nede eller er det noe rart med xbox'ene mine? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Såvidt jeg vet, har ikke Live vært nede idag.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Såvidt jeg vet, har ikke Live vært nede idag.. 5649747[/snapback] Trur jeg fant ut av det nå.. får den meldinga når du prøver og logge på med xbox live silver.. også er vel den orginale xbox'en min banne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har MS banna xbox silver nå?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Funket som bare det til meg i går hvertfall. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Funket som bare det til meg i går hvertfall. 5652387[/snapback] Nei men virker som jeg ikke får logga på xbox live med et gammelt spill på xbox360 når jeg har silver.. virker som jeg må ha gold for dette.. lagde meg en ny konto med gold og da funka det helt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du må nok ha Gold for å spille de gamle Xbox spillene på 360. Så når du lagde deg en ny Gamertag så fikk du vel en gratis måned med Live Gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå