Maxila Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 hvordan kan man bli det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ordne seg et MSDN-abbonement. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Som det står på beta.microsoft.com If you are interested in becoming a beta tester for a program, please go to http://connect.microsoft.com. Select Available Programs, you will be prompted to log in with a registered Passport account. From the list of Available Programs, select 'apply' to sign up for a program. (Det kan være litt tregt på connect akkurat nå siden endel tusen er inne for å laste ned siste Vista versjon.) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 er det helt sikkert at jeg blir med eller er det bare en liten sjanse Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 er det helt sikkert at jeg blir med eller er det bare en liten sjanse 5650118[/snapback] Jeg tror ikke sjansen er så stor, men det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) nei skader jo ikke men takker for svar folkens Endret 22. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 En sikrere måte, men absolutt dyrere er å betale for "Subscription" i MSDN-medlemskapet. Jeg er selv medlem av MSDN, og det er å anbefale, for det er en god del til utprøving der som er gratis å laste ned. Håper selv å få en smakebit av Vista, på helt lovlig vis. Nedlastingen derfra går kjapt. Lastet selv ned XP 64, som fyller en cd, på ca en halv time. Har selv en Vista 64-bitversjon nedlastet med torrent, men har aldri innstallert den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 og det koster hvor mye? ......... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mythos: Vista beta er ikke på connect. Bare en masse Trøtte server-greier Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Mythos: Vista beta er ikke på connect. Bare en masse Trøtte server-greier 5650609[/snapback] Javel. Det betyr kanskje at de har nok Vista testere. For de som vil teste Windows er det kanskje ikke så dumt å prøve å være med på test av et annet MS produkt først. Jeg startet med å betateste et flipperspill som MS gav ut for noen år siden, og ble deretter invitert til å teste Windows som jeg har vert med på siden 98se. Det er ganske artig å teste Windows, men jeg er også med på kjedeligere ting som MS Update og Service Pack. Endret 22. februar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå