Tdale Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gikk en tur i byen og "kom over" dette motivet. Det er tatt med bortimot 300mm tele, men det var godt lys den dagen, så det ble ikke så verst. Irriterer meg litt over barnevogna bak ballongen.... Tommy Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det er rett og slett nydelig bilde, litt synd med den vogn ja, men, uansett Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Var jo ganske fint bilde. forteller ganske mye. Den barnevognen ødelegger litt ja.. men kan du ikke prøve å fjærne den? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvordan hadde det vært om du hadde beholdt fargen på ballongen...? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Veldig bra bilde! (Hvis man ser bort fra barnevognen). Kunne prøvd å fjernet barnevognen, litt mer kontrast og kanskje litt farge på ballongen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Barnevognen gjør ingenting, og bildet er bra. Det eneste jeg lurer på er om du kjenner disse menneskene. Hvis du ikke gjør det, så bør du ikke gjenta bedriften. Regner med at de er dine venner, for hvis ikke er dette et umoralsk og ulovlig bilde. Siden jeg regner med at dette er dine venner, så henvender jeg meg helst til de som blir inspirert av bildet ditt (og det er det lett å blir): Ikke ta slike bilder uten eksplisit tillatelse av de du fotograferer. Det er rett og slett et grovt brudd på privatlivets fred. I Europa og Nord-Amerika må man gi beskjed om at bilder blir tatt. Liker altså bildet, med og uten barnevogn. Det er tross alt et gatebilde. Det eneste jeg ikke liker er rammen. Slike rammer passer i beste fall til noen naturbilder, enkelte høytidlige portretter, men helst til bilder av mennesker som man ønsker å hedre post mortem. Skikkelig sørgerand, altså. Håper de ungdommene fremdeles er med oss. Endret 22. februar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bare jeg som ikke ser noe bilde her.? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bare jeg som ikke ser noe bilde her.? 5651067[/snapback] Bildet ble vel fjernet fordi det var et bilde av andre vil jeg tro... Men det står ikke at siden er redigert på heller Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, jeg fjernet dem.. burde kanskje skrevet det. Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå