xector1 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 I dag da jeg skulle spille cs, gikk jeg inn på en server også kom det en melding: your cd-key is in use please try again later. Jeg har ikke gitt vekk cd-keyen min til noen, kjøpte half-life generation for ca 1 år siden. vet noen om jeg kan få fiksa problemet eller om jeg muligens må kjøpe ny cd-key? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 17:36, skrev xector1:I dag da jeg skulle spille cs, gikk jeg inn på en server også kom det en melding: your cd-key is in use please try again later. Jeg har ikke gitt vekk cd-keyen min til noen, kjøpte half-life generation for ca 1 år siden. vet noen om jeg kan få fiksa problemet eller om jeg muligens må kjøpe ny cd-key? Hvis du har generations-pakka har du minst 3 CD-keys. Test en av de andre. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har skjedd meg og ett par ganger! Men jeg bruker å komme inn til slutt etter at jeg har prøvd et par ganger... Har søkt på nettet etter svar, men kom bare fram til en side på russisk! (Skjønte lite der) PS. Har ikke gitt nøkkelen til noen. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ja som du sa, jeg prøvde noen ganger og til slutt funka det. Takk for hjelpen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå