ikkeno Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hei Har lest gjennom alle trådene som handler om formatering av nokia 6600. Har også prøvd trikset med svar knappen, stjerne 3 tallet og av/på knappen. Hvorfor er programmene fortsatt lagret på mobilen? Går jeg inn i menyen og velger formater minnekort, går det 1 sekund og jeg får melding om at minnkekortet er formatert... Noen tips? Endret 23. februar 2006 av ikkeno Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Virker programmene eller er det kun snakk om ikoner. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvilke programmer er det du snakker om egentlig? Standardprogrammene vil jo selvsagt være der etter formatering. Og har du dobbeltsjekket at minnekortet faktisk er formatert (koble til PC'en)? hvis det ligger programmer på minnekortet, vil de vises i menyen. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Det er spill og andre programmer som jeg har lagt inn selv. Altså, ikke standardprogrammene som er problemet, og alle virker utenom 1.. Eneste mulighet jeg har for å få koblet mobilen opp mot pc'en er med blåtann. Er det mulighet for å se om kortet er formatert da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 På en måte, men er ikke helt poenget. Du har ikke et kamera som bruker tilsvarende minnekort hvor du kan formatere minnekortet? Eide 6600 en stund og opplevde aldri noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå