Thargoth Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har store planer om å kjøpe meg et digital-kamera innen ikke alt for lenge (1 mnd eller to). Men jeg kunne også tenke meg et webcam, så det jeg lurer på er om det er noen av dem rimelig standard kameraene (opp til rundt 4-5000) som har webcam-funktion, eller om dem kun kan ta bilder.. TM Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har Fuji finepix F601, og det kan brukes som webkamera. er en fordel med docking til det bruket da... Fujien koster ca 5.200,- og er et bra kamera.. Bildene blir bra og filmkvaliteten er god. Film skrives rett til minne, slik at kortstørrelsen er eneste begrensning på lengde. Det dumme da er at kameraet bruker Smartmedia, hvor det største kortet er på 128MB Uansett ville jeg dersom jeg var deg tenkt mindre på web-kamera funksjonaliteten til det digitalkameraet du handler, og heller budsjettere med å kjøpe et vanlig billig web-kamera til 200-300. [ Denne Melding var redigert av: Gisse på 2002-09-20 11:14 ] Lenke til kommentar
cYanid Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Ey dude, hvorfor ikke bare kjøpe et kamera til 1/5 del av prisen som ikke bare kan ta bilde og brukes som web-cam, men også kan ta video på 2min og 55sekunder for å være nøyaktig! (ikke med lyd, har ikke zoom og blitz) Ikke nok med det, det er det absolutt minste og letteste kameraet på markedet som j vet om! Du burde ta en nærmere kikk på Mustek gsmart mini 2 og 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå