Gå til innhold

Dance, Trance, House ol.

Ksungam

Anbefalte innlegg

Vet vi allerede har en tråd for trance, men da jeg ikke kun hører trance men også mye dance og club-musikk lager jeg da denne tråden.

Her kan vi diskutere sanger, dj-er, cd-er og alt som har med topic å gjøre ;)

Har Clubland 5 og 7. 5-eren var og er dritbra, men 7-eren likte jeg heller dårlig.

Eneste positive med 7-eren er Bodyrockers - I Like The Way. :love:

Kan foresten anbefale "Clubmix 2006" og "Clubland X-TremeHardcore". Sinnsykt fet musikk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fresher opp litt... :)

Liker masse House og Club-music.

Hør på disse sangene:

Benjamin Theves - Texas

Sessomatto - I Need Somebody

Bucketheads - The Bomb (Armand Van Helden Rmx)

Black Box Feat Loletta Holloway - Ride On Time (Club Mix)

Lykke til, fin tråd.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Det eneste jeg kommer på nå er vel tempo i sangen og forskjellig bruk av beats osv.

Du kan laste ned Benjamin Theves - Texas og DJ Jean - The Launch, så kan du høre forskjell. Det gjør jeg.

House er kanskje litt koseligere og roligere, mens techno/trance er det mere speed!

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/02/23/458821.html

Det hadde vært noe.  :dribble:  Noen som har vært der, eller har noe info om hvordan det er?

5654369[/snapback]

Nå bare tipper jeg i ville luften, jeg har ingen aneles hva dette handler om, MEN tipper at der kommer til å bli MYE party-musikk og MYE pupper og fyll. Men hva vet vel jeg :shrug:

EDIT: leif stakk innom en tur

Endret av si_men
Lenke til kommentar
Hmm loveparade er jo gratis, og sensation er jeg ikke sikker på prisen. Pluss flybillett og hotell blir det jo noen tusen da. Men hadde vært fett :love:

2 bad jeg er for ung :thumbdown:

5663920[/snapback]

Blir cirkus 1700,- for billetter til både Black og White. Hvis du skal ha "VIP"-billeter, noe som absolutt må kjøpes. Så kommer opphold og reise, opphold er hvertfall ikke alt for billig i Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...