Snoop Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 enkel artikkel om hvordan man overlokker et POW GF4 TI 4200 SE? Jeg trenger det! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Funker ikke PowerStrip? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Jeg vil bare vite hvordan jeg gjør det om jeg må sette i noe kjøle greier eller noe, så viss noen hvet om en guide for det kortet si ifra! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du trenger ikke ekstra kjøling for å klokke et skjermkort. Bare hvis du skal presse det til siste MHz.. noe en del hardcore overklokkere gjør.. Denne guiden fra overklokking.no vil kanskje gi deg noen svar. Ellers kan du prøve søkefunksjonen. Jeg har svart på lignende tre ganger denne uka tror jeg.. Bruk Nvmax, PowerStrip eller RivaTuner du! Bare å øke hastigheten litt og litt til det blir ustabilt, så setter du ned litt igjen.. enkelt forklart. Står mer i den guiden jeg referte til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå