Luta Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 noen som har en oppgave/særemne om 2.verdenskrig? om hva som helst! hitler,auschwitz,nazisme...osv. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det må du nok klare selv...og ikke prøv å bruk et særemne du finner ute på nettet. det er stor fare for at du blir busted. WW2 er svært intressant og du finner lett mye stoff, burde være en overkommelig oppgave. Lykke til Fikk lyst å gjøre et lite særemne for meg selv nå, om den franske hæren, før, under og etter ww2. AAaaa elsker franskmenn i kriger Endret 23. februar 2006 av Crispin Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har ett liggende, om operation overlord. Fikk dog 4+ så jeg ville ikke brukt det om igjen Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kanskje det mest dokumenterte temaet du kunne fått oppgave om. 300mill+ treff på google. Problemet ditt blir å begrense oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå