Pasient Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Enslaved - Havenless Introen på den sangen er så sinnsykt rå, det samme går for resten av sangen. Jeg ser for meg masse illsinte vikinger som marsjerer i takt mot fienden. Nesten som en ren maktdemonstrasjon. "Koringen" i begynnelsen, om dere skjønner er så sinnsykt rå. Finntroll - Trollhammaren Finntroll er et band som appelerer veldig til meg. Jeg er veldig fascinert over folke-metal å denne sangen er min absolutte favoritt. Den sangen tar så sinnsykt av. In Flames - Only For The Weak Gå-sangen min. Denne sangen er bare rå, ikke noe annet å si om det. Jeg kunne ha listet opp mange flere, men siden tråden bare tillater 3 sanger, så holder jeg meg til det.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 In Flames - Zombie Inc Soilwork - The Bringer Children Of Bodom - Needled 24/7 Som mangen andre har sagt, har mange flere. Men siden tråden begrenser seg til 3, må jeg nevne disse Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) [*]Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem [Drudenhaus - 2000]En fantastisk sang som kombinerer kraft og eleganse på en glimrende måte. Teksten er av en annen verden og produksjonen står til terningkast 6. Den sangen er virkelig fantastisk, får skikkelig lyst på det albumet når jeg hører den. 5650409[/snapback] Mhm er ganske så enig. Hørte den første gang for en god stund siden. Tror jeg lastet den ned fra web-siden deres? edit: Ja den ligger inne på downloads for de som føler for å laste den ned Endret 23. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Immortal - Damned in Black 5650139[/snapback] er faenmeg rå Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Evidence er fra Viva Emptiness. Selfølgelig vet jeg det...Evidence er skikkelig bra... Samme type sang som Nothing else mathers, typen man aldri blir lei av... 'If we part my pulse will guide you through'' Hørt hele TGCD? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Finntroll - Trollhammaren Opeth - Harlequin Forest Dir en grey - Saku Dette forandrer seg stadig - naturlig nok - men det er de tre metal-låtene jeg for øyeblikket mener er best. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mine tre (instrumentale) favoritter: Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun Dream Theater - The Dance of The Eternity Cacophony - Speed Metal Symphony Var litt vanskelig å velge. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 tja... blir et litt tilfeldig utvalg, men knallåter alle tre In Flames - December Flower Hypocrisy - Warpath In Flames - Coerced Coexistence Tenkte på å ta med Behemoth - Slaves Shall Server eller Conquer All, men men det får bli med disse tre. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Akkurat no: Amon Amarth - The Pursuit of Vikings Spinal Tap - Stonehenge In Flames - Take this life Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Evidence er fra Viva Emptiness. Hørt hele TGCD? 5653435[/snapback] Jaja, har i følge winampen min startet den 60ganger. Har også hørt den mye på mp3 spilleren. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation In Flames - Only For the Weak To klare favoritter i min musikkverden, den tredje er litt verre å plukke ut. Jeg tar... In Flames - Goliaths Disarm Their Davids Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hmm... Dette kan bli interessant. Får vel ta favorittene nå for tiden da. Finntroll - Den Svarte Älgens Blod Otyg - Trollslottet Tristania - Deadlocked Dette var vanskelig =/ Skulle så gjerne slengt med Falconer, Aina, Helheim, Caliban og alt mulig annet av god musikk, men valget er gjort. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Metallica - For Whom The Bell Tolls Metallica - Whiplash Dimmu Borgir - Kings of The Carnival Creation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå