Deadringer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ah... Mein Teil ja... den er rå! Har du sett live-versjonen fra Japan? 5649649[/snapback] Selvfølgelig! Fetere liveshow skal du lete lenge etter!!(lenge som i det finnes ikke fetere liveshow!) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mine 3 beste metal-låter: Children Of Bodom - Everytime I Die Pantera - Walk Opeth - Deliverance Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mine topp 3 metal låter: Rammstein - Du Riechst So Gut Metallica - Fuel Children of Bodom - Chokehold Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Pleier som regel se på et album som en helhet, så det å begynne å plukke ut deler av et album (enkeltsanger) kan bli vanskelig. Spesielt når det kun skal være tre av dem. Blir umulig for meg å velge de tre beste, men kan velge tre av de beste: Katatonia - Leaders Katatonia - Evidence Katatonia - Soil's Song Katatonia! 5649411[/snapback] Vi har litt forskjellig smak når det gjelder det nye albumet...Mine 3 (på det nye albumet) er mere like: 1. Deliberation 2. My Twin 3. July Gleder meg til 13.mars! Katatonia? Hell yeah! Endret 22. februar 2006 av Sitronade Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er lenge siden jeg har tenkt spesielt på det spørsmålet. Her er den gamle topp 3 listen min. Immortal - Damned in Black In Flames - Bullet Ride Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen 'Damned in Black' ligger fremdeles på topp, helt klart. Men de andre to sangene begynner jeg å tvile litt på. Klarer ikke å bestemme meg skikkelig, så her er et par alternativer: Windir - Saknet Enslaved - As Fire Swept Clean The Earth Borknagar - Vintervredets Sjelesagn Nargaroth - Amarok - Zorn Des Lammes III Slavland - Objawienie Summoning - Long Lost To Where No Pathway Goes Burzum - Det Som En Gang Var Nuit Noire - Lutina Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Windir - SaknetEnslaved - As Fire Swept Clean The Earth Borknagar - Vintervredets Sjelesagn Burzum - Det Som En Gang Var 5650139[/snapback] Sinnsykt bra låter! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 1.)Carcass - Heartwork 2.)Dying Fetus - One Shot, One Kill 3.)Dying Fetus - Abandon All Hope Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Det bør ligge en Nile-låt i topp 3. Her er min liste: 1. Nile - In their Darkened Shrines 2. Meshuggah - Spasm 3. Opeth - Blackwater Park Når det gjelder Nile, er det utrolig mye bra på de fem cd-ene de har gitt ut til nå. Siste plate er Annihilation of the Wicked, de to siste låtene er helt enorme. Nile kommer forresten til Norge igjen, 4. mai på John Dee. Endret 22. februar 2006 av Slettet+98123897187934 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 blir sikkert flamet nå... Hvorfor det? Tvert i mot, du gidder å skrive litt om sangene. Det gjør slike tråder så mye bedre! (skryt til Hangman også ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Selvsagt helt umulig, men here goes: Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem [Drudenhaus - 2000]En fantastisk sang som kombinerer kraft og eleganse på en glimrende måte. Teksten er av en annen verden og produksjonen står til terningkast 6. Carpathian Forest - Skjend Hans Lik [Defending The Throne Of Evil - 2003]Sangen beveger som en tanks som knuser alt som kommer i dens vei. Utrolig fengende. Die Apocalyptischen Reiter - Reitermaniacs [samurai - 2004]Tidenes refreng og tidenes riff fra tidenes album - tidenes sang. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ganske enig med LarsP her, er ikke noe CF fan men den sangen der er über. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dragonforce - Soldiers of the wasteland Sonata Arctica - Weballergy El caco - substitute Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 [*]Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem [Drudenhaus - 2000]En fantastisk sang som kombinerer kraft og eleganse på en glimrende måte. Teksten er av en annen verden og produksjonen står til terningkast 6. Den sangen er virkelig fantastisk, får skikkelig lyst på det albumet når jeg hører den. *skrive Drudenhaug opp på skaffeliste* Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Pleier som regel se på et album som en helhet, så det å begynne å plukke ut deler av et album (enkeltsanger) kan bli vanskelig. Spesielt når det kun skal være tre av dem. Blir umulig for meg å velge de tre beste, men kan velge tre av de beste: Katatonia - Leaders Katatonia - Evidence Katatonia - Soil's Song Katatonia! 5649411[/snapback] Vi har litt forskjellig smak når det gjelder det nye albumet...Mine 3 (på det nye albumet) er mere like: 1. Deliberation 2. My Twin 3. July Gleder meg til 13.mars! Katatonia? Hell yeah! 5650117[/snapback] Ingen tvil om at alle låtene du lister opp også er knallgode. Jeg bare tok noen, men jeg tok bare 2 fra det nye albumet. Evidence er fra Viva Emptiness. Leaders: "I have sold my wings too come here, [...] but you don't have it in you, do you?" Genialt! Endret 22. februar 2006 av qweac Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Old school alert : 3 gode som jeg husker fra ungdomstiden. Anthrax - Caught in a mosh (Får vondt i nakken bare jeg tenker på den låta) Slayer - Dead skin mask Paradise lost - Jaded Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Katatonia - Rainroom My Dying Bride - For My Fallen Angel Candlemass - At The Gallows End Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Katatonia - RainroomMy Dying Bride - For My Fallen Angel 5650513[/snapback] Gode valg. "...Like a thief in the night the wind blows so light it wars with my tears that won't dry for many years..." Vakkert. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Metallica- Creeping death Manowar- Warriors of the world Metallica- Master of puppets Mine favoritt låter.. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Metallica:Die,Die my darling Manowar: Warriors of the World. Iron maiden: fear of dark. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Topp tre.. Eneste som er værre en det er å forklare epsilon-delta argument til en på 12 år. Opeth - The night and the silent water Trivium - Suffocating sight Meshuggah - I De to første er lett toppen, men når en skal ha med en til, så blir det så pokkers mye værre med en gang. Burde hatt litt mer Opeth.. Håper jeg ikke blir utestengt fra neste konsert fordi jeg ikke tar med Deliverance og Blackwater park Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå