Vakta Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Vi kjøpt inn 3 stk FS Amilo Pro 2040 i Desember 05 og en til nå. Alle 4 har samme problemet med at tastaturet fusker , j.... slitsomt. Bruker vi eksternt tastatur så er det helt ok. Er det noen innstillinger eller noe som gjør dette ? Noen som vet , eller må jeg sende de inn for rep. Runar Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 jeg har en amilo pro 2010, og jeg hadde kansje d samme problemet?. men! det er lett å fikse.. ivertfall på min så kom jeg litt borti musa på tastaturet hele tiden , å da bynte jeg å skrive midt inni andre ord jeg allerede hadde skrevet.. hvis det er det som skjer hos deg så går du inn på mus innstillingene,tapping,å på typing velger du tap off when typing.. så kan du velge hvor lenge den skal være av og slike ting.. funket ivertfall på min maskin Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 jeg har en amilo pro 2010, og jeg hadde kansje d samme problemet?. men! det er lett å fikse..ivertfall på min så kom jeg litt borti musa på tastaturet hele tiden , å da bynte jeg å skrive midt inni andre ord jeg allerede hadde skrevet.. hvis det er det som skjer hos deg så går du inn på mus innstillingene,tapping,å på typing velger du tap off when typing.. så kan du velge hvor lenge den skal være av og slike ting.. funket ivertfall på min maskin 5650216[/snapback] Disse fr (her har du et eks.) ikke med seg alle bokstavene som jeg skriver. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 da er det jo bare å sende maskinene inn på garantien har du garanti så er det jo ikke noe problem Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 da er det jo bare å sende maskinene inn på garantien har du garanti så er det jo ikke noe problem 5655438[/snapback] Hei Var i kontak med FS support idag, fikk tilsendt en biosoppdatering og alt funker som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå