Gå til innhold

Hønsehauk i delvis B/W

cmi

Anbefalte innlegg

Kan dette være noe interesse for foto sider? eller er det bare vi som er glad i og tukle med bilder som liker dette??

Hm, det er vel typisk slike folk som henger rundt på "fotosider" (akam.no, foto.no), så jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke skulle passe inn der? (Mulig jeg misforsto spørsmålet ditt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEHE! tror det bille blirr vansklig og fått sånt bilde av en dau fugl :p den ville sett en liten gard slappere ut :p

Tilbake til redigeringen... kommer med to nye forlsag... Men liker den første min best :)

5651127[/snapback]

Jeg liker komposisjonen i det første utkastet best. Den er mer dynamisk. Samtidig synes jeg at svart hvitt konverteringen er bedre ivaretatt i de etterfølgende versjonene.

Lenke til kommentar
Knallbra bilde, rett og slett. Finner ingenting å plukke på. Den første utgaven likte jeg best, ville latt den være slik den er. S/h med små fargeinnslag er en tøff effekt.

5801455[/snapback]

Tatt vare på denne ja... den henger på veggen for øvrig :!:

Takker for komentarene fra folk :) jeg syns den ble rar i begynnelsen, men nå bare digger jeg den, er ikke typen som er så selvsikker :( men etter dere har kommet med så mye bra sendte jeg den og spurte hva en i Biofoto synes, får vente og se :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...