BigJackW Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Jeg trenger hjelp med noen matte oppgaver. Kommer bare med 1 først da: Adnresas var på sykkeltur. Den første dagen syklet han i 4,5 timer med gjennomsnittsfarter 22 km/h.Hvor langt hadde Andreas da syklet? Haster. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Nå har jeg fått hjelp av Zethyr: Gange 4,5 med 22. Men jeg har noen oppgaver til. De kommer jeg tilbake med snart. Edit: Solveig sprate til en datamaskin. Hun satte først 25500 kr i banken. Etter 35 dager satte hun inn 2750 kr. Så stop pengene der i 112 dager før hun tok ut alt sammen. Banken gav 2,5% rente pr.år. Hvor mye fikk hun utbetalt? Endret 22. februar 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Disse oppgavene er veldig grunnleggende, og jeg anbefaler at du prøver å tenke deg til hvordan de skal løses. Man lærer lite av at andre regner oppgave for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå