haakie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei;) hvet noen hvordan man kan ta vekk det krysset slik at man ikke kan gå ut av det? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 vel du må skru av WS_SYSMENU.. litt usikker på hvordan du gjør dette etter du har laget vinduet, og jeg fant ikke noe i farta, men det burde peke deg i riktig retning. Når du finner det ut hadde det vært fint vise hvordan du fikk det til. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvis du mener det krysset som er oppe i høgre hjørnet, hvorfor skal du slå av det egentlig? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 hvis du mener det krysset som er oppe i høgre hjørnet, hvorfor skal du slå av det egentlig? 5701413[/snapback] Slik at man ikke kan gå ut av ruta Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 HVORFOR SA DU IKKE DET LITT FØR DA.. det er jo bare å mota WM_CLOSE .. da vil folk trykke, men ingen til vil skje Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Hvordan mottar men det? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hhmmm.... hvilke språk bruker du?? vel man motar det via en helt vanlig message loop... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Bruker engelsk windows, kan du gi nærmere informasjon om hvordan man mottar det? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 uansett kan vinduet/programmet avsluttes med Alt+F4 Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 vel du må skru av WS_SYSMENU.. litt usikker på hvordan du gjør dette etter du har laget vinduet, og jeg fant ikke noe i farta, men det burde peke deg i riktig retning. Når du finner det ut hadde det vært fint vise hvordan du fikk det til. 5650433[/snapback] De aktuelle API-kallene heter GetWindowLong, SetWindowLong, GetWindowLongPtr og SetWindowLongPtr. Men jeg tror desverre ikke det vil hjelpe haakie så mye... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) vel når jeg spør om hvilke språk du bruker så tenker jeg på programmerings språk. Har du programmert noe særlig i windows før? Endret 10. mars 2006 av Giddion Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 vel når jeg spør om hvilke språk du bruker så tenker jeg på programmerings språk. Har du programmert noe særlig i windows før? 5730204[/snapback] Kan ikke så mye men kan litt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvilket programmeringsspråk bruker du i det hele tatt? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 vel skal jeg være helt ærlig så ligger dette et stykke over Kan-ikke-så-mye-men-kan-litt, men bruker du en eller anne form for GUI designer så er det sikker mulig og fikse litt der hvilke språk kan du litt om? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 jeg vil også gjerne vite det, bruker litt dos kan du forklare nærmere... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 SetWindowLongPtr([hWnd], GWL_STYLE, GetWindowLongPtr([hWnd], GWL_STYLE) & !WS_SYSMENU) Hos meg finner den ikke funksjonen SetWindowLongPtr i User32.dll, bare SetWindowLong, og den skal egentlig ikke brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå