Gå til innhold

Problemer med skurring på Ventrilo

Anbefalte innlegg

Lyden er helt fin når jeg er ute i Windows og prater på Ventrilo. Men med en gang jeg går inn i f.eks Warcraft III så bugger lyden totalt! Jeg kan ikke prate pga skurrelyden er så høy når jeg holder inne "prateknappen". De andre på VT (Ventrilo) får sinnsykt vondt i ørene. Når jeg går ut av spillet er alt fint igjen.

Dette plager meg sykt, fordi jeg kan ikke spille mens jeg er på Ventrilo med kammerater.

Disse skurringene når jeg går innpå Warcraft III begynte når Ventrilo serveren vi henger på endra CODEC (gir bedre stemmekvalitet).

Jeg har prøvd ufattelig mange forskjellige metoder for og prøve og fikse dette.

- Bytta mikrofon. Jeg har to stk. og begge oppfører seg akkuratt ligt, jeg har også prøvd med bror min sin mikrofon, men det skjedde akkuratt det samme

- Bytta lydkort. Bytta mellom Creative SB Live! Value (CT4670) Sound Card PCI

og Creative SB Live! 5.1 Sound Card PCI. Igjen, begge oppfører seg akkuratt likt.

- Jeg har prøvd og installere de nyeste driverene på begge kortene, men dette virket heller ikke.

Nå er jeg tom for ideer og har ingen peiling på hva som kan være årsaken.

Noen der ute som har hatt samme problem og har klart og fikset det, eller som har noen forslag?

På forhånd, takk.

PS: Låner en kammerat sin konto, M@R7!N er ikke meg ;)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en kamarat som jeg spiller med som har akkurat samme problemet, han må gå inn og ut av f.eks CS, WOW flere ganger til det plutselig funker.(uvisst hvorfor) Jeg vet ikke om han har fikset problemet nå men det er sjeldent skurr så jeg skal spørre han om han har gjort noe spesielt, når han kommer hjem fra ferie. Det er et veldig irriterende problem, som du skal få en løsning på hvis det er en da.

-MortenGj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...