GUNNISSS Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Okey vifta på skjermkortet mitt har streika og jeg trenger en vifte svårt, tar 5dager før jeg får en ny vifte..... Tror du en kabinett vifte kan være en midlertidig erstatning ? Gunstein.I Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Se om du finner en gammel vifte på 80x80 eller noe sånt og sett den under kortet. Hvis du plukker av dekselet og selve vifta på kjøleren, slik at ribba kommer til syne så viften får blåse rett på ribba, bør det gå bra Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Se om du finner en gammel vifte på 80x80 eller noe sånt og sett den under kortet.Hvis du plukker av dekselet og selve vifta på kjøleren, slik at ribba kommer til syne så viften får blåse rett på ribba, bør det gå bra 5648154[/snapback] Akkurat ferdig med å ta av dekslet skal feste vifta nå =) Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 =D aahhhh deilig, det må være minst 3x bedre luftstrømning i kjøleribba på skjermkortet nå =D=D så digg <3 overklokking !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå