jastroem Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hallo der... Jeg har kjøpt meg et asrock Dual-SATA2 hovedkort. Men jeg har ikke peiling på minnebrikker. Er det noen som kan linke meg videre til de rette minnebrikkene som kan brukes på dette kortet? Enten på mpx.no, eller komplett.no.. Kjøpte kortet på MPX, og er kjmpefornøyd med leveransen som tok bare to dager. Imponerende... Jeg har bruk for to stk 512 MB. Takker for hjelpen. Jan. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Komplett - PC3200 DDR Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hallo der...Jeg har kjøpt meg et asrock Dual-SATA2 hovedkort. Men jeg har ikke peiling på minnebrikker. Er det noen som kan linke meg videre til de rette minnebrikkene som kan brukes på dette kortet? Enten på mpx.no, eller komplett.no.. Kjøpte kortet på MPX, og er kjmpefornøyd med leveransen som tok bare to dager. Imponerende... Jeg har bruk for to stk 512 MB. Takker for hjelpen. Jan. 5647967[/snapback] kjøp noen som bruker maks 2.6 volt hvis du har noe cash så kjøp gjerne cl2 eller cl2.5 dual.set så hvis du bestemmer deg en dag for å trimme din cpu så har du noe å gå på vanlig value ram stopper ofte her på 200mhz, gir du 100-200 extra så har du noe å gå på. hk støtter maks 2.7 volt, jeg har 2.8 volts ram så jeg er litt skuffet over hk. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2702 OCZ 1024MB Premier Dual Channel PC-3200 2x512MB (2,5-3-3-7) 400Mhz 1 høvding med frakt ikke rare prisen. Endret 22. februar 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jepp. Denne kjøper jeg. Kjekt det finst eksperter her. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå