EnerGie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ser på speedfan at CPU temp. er 21 grader.....men så står det også en temp. på "remote".....hva er dette?? Legger ved bilde... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ambient: Omgivelsestemp på skjermkort Remote: Kjernetemp på skjermkort Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Så det vil da si at min cpu ligger på 21 grader? Er ikke det veldig bra?? Nettopp kjøpt ny vifte da!! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nesten usannsynlig bra, men det er nok idle-temps da, uten load på cpu. Hvilket utstyr er det du har da? Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Har en prescott 3,2GHz. Et CoolerMaster tower med et par vifter i. Og i dag fikk jeg min nye cpu-vifte....en Cooler Master Hyper 48! Den temp. på 21 var nok bare i begynnelsen...var ganske kaldt i dette rommet også da....ligger på 30-35 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå