DE1 Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann! Tok dette bildet i høst, et bilde jeg tok med risiko. Det var nydlig solnedgang i New York og hvis jeg hadde hatt kameraet 1 cm mer til venstre ville vi sett frihets-statuen. Det var som sagt solnedgang og jeg bare MÅTTE ha et bilde av det. Utenom UV-filter slengte jeg kameraet opp mot solten, fokuserte og tok bilde. Så jeg hadde utrolig flaks med bildet men ble egentlig veldig fornøyd... Litt skevt kanskje? Ikke gjort noe med det i Photoshop el. Lenke til kommentar
kak Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Det første jeg legger merke til er at det er mye støv/rusk på bildesensoren på 350D'en. Ellers er det en grei solnedgang, mannen nederst i bildet forstyrrer litt, spør du meg. Endret 22. februar 2006 av kkristi Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Kjempetøft bilde, men jeg ville nok beskjært bildet litt for å unngå mannen i forgrunnen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Fjernet rusk, bedre nå? - Mannen lot jeg stod fordi jeg synes det var stemningsfult med en fisker på brygga der. Men skal ta han bort og se åssen det blir jeg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Fant nettopp ut at jeg ikke var så flink med "Healing Brush" som jeg trodde Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 *forslag* 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 tegn ca... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Pent bilde, og best uten kællen i forgrunnen! Motivet er vel ikke så altfor spennende synes jeg! Hadde vært stilig å faktisk se at det er fra NY! Er jo utrolig mange flotte motiver å velge mellom i den byen! Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Flott bilde. Men når du først er i NY så er det jo maaaaasse flotte solnedgang motiver. Kunne jo tatt deg turen til brooklyn bridge, eller opp på Emipre state og fått et flott bilde mot wall street Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er uenig i at mannen i solskinnet burde tas bort. Uten ham blir bildet bare et lettere uskarpt solnedgangsbilde, med ham blir det noe spesielt. Uten den uperfekte looken, blir dette for sterilt. For min del er den første versjonen best, minus alt støvet. Få tilbake mannen. Måten han er et fokuspunkt, inni solstrålen over vannet, var veldig bra. Jeg blir altfor obs på den uskarpe skylinen uten ham, og det var noe som var naturlig så lenge bildet var "av ham". Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Magneska og Eivin_bh: Jeg skjønner godt hva dere mener. Hadde jeg fått med frihetsstatuen som er 1 cm til venstre så hadde det vært bedre. Men så la jeg ikke ut bilde for å vise "Dette er NY" så jeg la det ut som et solnedgangsbilde Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger. Ble også fornøyd med dette bildet: Ble litt lite i photobucket men dere ser hva det er - Et kjærestepar som kliner i en fontene midt i NY. Veldig stilig motiv. Men det har ikke noe med denne tråden så ber ikke om kritikk på det. (Isåfall på PM) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) På oppfordring på melding legger jeg ut større versjon av "kjæresteparet" Edit: Og det bilde ble ikke lagt ved nei... Endret 22. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå