Gå til innhold

Goldeneye: Source - Mod for HL2

Anbefalte innlegg

Må bare anbefale dette spillet på det varmeste. Er en remake av klassikereren Goldeneye 64, et av de beste skytespillene som noensinne har blitt lagd.

Er bare alphaen som har blitt gitt ut, men jeg synes det er enormt gøy allerede. Facility mappet er så å si helt likt som det gamle, reloads fungerer helt likt, og det er ikke noe crosshair her nei, sånn det skal være. :thumbup:

Er på 80 mb, pluss en patch som ikke er noe særlig stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare anbefale dette spillet på det varmeste. Er en remake av klassikereren Goldeneye 64, et av de beste skytespillene som noensinne har blitt lagd.

Er bare alphaen som har blitt gitt ut, men jeg synes det er enormt gøy allerede. Facility mappet er så å si helt likt som det gamle, reloads fungerer helt likt, og det er ikke noe crosshair her nei, sånn det skal være. :thumbup:

Er på 80 mb, pluss en patch som ikke er noe særlig stor.

5647582[/snapback]

Har sett dette og syglet svært etter det! Noen som vet om det er mulig å "prøve" dette med en "ombygget" versjon av HL2. Gidder faktisk ikkje kjøpe HL2 før jeg har prøvd om dette er noe tess. Remaken av Goldeneye til gamle HL var jo ikke det helt store. Er ikke en sånn skurk som laster ned spill for å spille de, men gjør det av og til bare for å teste... Har ikke noen interesse for HL2 i seg selv.

Endret av Blank-File
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...