rstange Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Lurte på om hvilke mapper og filer jeg kan slette fra uten at dette har noe å si for windows... f.eks. filene som ligger i temp mappen o.l? Altså disse mellom lagrene for mozilla og IE! har en følelse av at ikke alt blir ryddet opp i sels om jeg trykker slett når jeg er i instillinger! noen som kan fortelle meg hvilke mapper det er trykt å slette fra? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det finnes et glimrende prog. som gjør dette for deg uten at du trenger å bekymre deg:Ccleaner Bruker og anbefaler det har aldri hatt noe problem. Lenke til kommentar
rstange Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Det finnes et glimrende prog. som gjør dette for deg uten at du trenger å bekymre deg:CcleanerBruker og anbefaler det har aldri hatt noe problem. 5647613[/snapback] takk Lenke til kommentar
King_Kong Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 et prog jeg finner veldig nyttig er RegSupreme, dette prog fjerner brutte lenker og oppføringer som ikke lenger er riktige. ved fjerning av disse vil maskinen få en raskere oppstart. Norton har en tilsvarende med WinDoctor, men denne finner ikke alle som RegSupreme gjør. Anbefales!! NB! Dette programmet fjerner lenker i registeret, mao du må vite hva du gjør!! evn lag en backup i tilfelle no krøll. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Selv bruker jeg både ccleaner og regsupreme pro, begge kan anbefales.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå