Gå til innhold

Mitt eget bilde

PMnormal

Anbefalte innlegg

Siden flere har ymtet frempå at de føler mer eierskap over et misslykket bilde de har manipulert til å bli vellykket, så måtte jeg nesten prøve meg selv også. Den Selvlærte etterlyste mer "voldsom voldtekt" fra min side i en tidligere tråd, og her har du et i den genren. Det var ekstreme kontraster den dagen, så ingen av bildene ble skikkelig vellykket. Siden jeg i tillegg ikke har landskap som min sterke side, så ble resultatet helt ubrukelig. Derfor tok jeg ekstra god tid i Premium 2006, og lekte med levels til jeg kom opp med dette bildet. Jeg føler selv at det krysser grensen til grafisk kunst, og ikke er et fotografi lenger. Det er også inspirert av et bilde av Ken Rockwell, men det er bare i betydning av å bruke så ekstreme effekter på et så ordinært motiv. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig stilig bilde, jeg likte det!

Føler at det ligger en slags eventyrlig over bildet og den knæsje, litt utfordrende blåfargen slår meg. Sinsykt stilig med den fargen.

- Nydelig! :cool:

Edit: Legger du ut orginalbildet også eller? :)

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Jeg likte også dette bildet, og du har vært mye mer brutal enn hva jeg turte med "skispor gjennom spooky skog" den gangen, som for meg rett ut av kamera var ett kjedelig bilde, men som jeg fikk mer spennende (innbiller jeg meg selv da) med å "trikse litt" i Rawshooter.

Jeg veldig glad i kontraster og derfor kommer også bildene fra meg ofte med høy kontrast ("is på bekk" og "istapp") og derfor synes jeg at dette også er ett spennende bilde. Den litt misfargede bakken, det gnistrende fjellet og ikke minst den knallblå himmelen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...