PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Paracetomol 2x morgen, 1x dag, 2x kveld er bra når man er syk: Sammen med en varm seng og masse (varm) væske . Slik kan man få vekk en forskjølelse på 1 2... 5669523[/snapback] Mot forkjølse kjøper vi alltid "Cold n' Flu"-tabletter i USA/UK. Disse inneholder paracetamol, C-vitaminer og masse annet snacks mot forkjølelse. Virker kjempeflott.. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Når jeg en sjelden gang trenger smertestillende, eksmpelvis dagen derpå, så foretrekker jeg å ta en paracet og en ibux. Er noe med at de fungerer på hver sine områder, som igjen gjør at man føler seg ekstra pigg. Kan dessverre ikke forklare nærmere hva som er greia, men min venn som er sykepleier sverger til denne blandingen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 paralgin forte funker ja, jeg pleier å bruke det, funker som bare det... er det for ille hender det jeg tar 2 stk, men det er ekstremt skjeldent, men nå er det ikke alle som har lovlig tilgang til det da ellers må jeg anbefalle Ibux... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå