Gå til innhold

Smertestillendes tabletter, hva er best?

Wildman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pinex Forte/Paralgin forte får man vel ikke uten resept tror jeg...

5648861[/snapback]

Da er du tydeligvis feilinformert. Alle tabletter som slutter med Forte krever legitimasjon for å kjøpe, og har en fin rød trekant som gjør det ulovlig å føre et kjøretøy etter inntak.

Det inneholder faktisk morfin om jeg ikke tar helt feil, men er ikke 100% sikker.

5648938[/snapback]

Det er ikke ulovlig å kjøre kjøretøy etter inntak av legemidler med trekant. Man bør imidlertid tenke seg om. Om du ahr gått på et legemiddel med trekant i ti år så betyr ikke det at du ikke kan gjøre bil. Det handler bare om å være forsiktig.

Trodde det ble krevd resept jeg? Er da derfor man har legevenner?

Lenke til kommentar

Er ikke så lurt å bruke disse febernedsettende tablettene for mye. For det første kan du utvikle en slags resistens, så de ikke fungerer så bra lenger. For det andre er det en grunn til at du har feber. Feberen er kroppens forsvar mot diverse uhumskheter som har kommet inn i kroppen din.

Lenke til kommentar
Faren min har mye migrene, og for tida bruker han noen sterke Ibuxer. Tror levra hans har tatt litt skade av pillebruket, men ikke så mye som om han hadde vært alkis^^

5650454[/snapback]

Vanlig smertestillende hjeper da ikke mot Migrene. Hvorfor får han ikke medisin rettet mot migrene? Eller har han fått disse med legen?

Lenke til kommentar

Bytt en del på kan jeg bare si.. kroppen min er nå immun mot paracet.. så kun ibux som hjelper for meg.

Legen min sa at hadde jeg byttet på mere når jeg var ung hadde fortsatt begge fungert.

Det beste jeg har prøvd har jeg ikke navnet på, men er noe man får kjøpt i sverige uten respet, er en brustablett.

Lenke til kommentar
Faren min har mye migrene, og for tida bruker han noen sterke Ibuxer. Tror levra hans har tatt litt skade av pillebruket, men ikke så mye som om han hadde vært alkis^^

5650454[/snapback]

Vanlig smertestillende hjeper da ikke mot Migrene. Hvorfor får han ikke medisin rettet mot migrene? Eller har han fått disse med legen?

5650492[/snapback]

Imigran radis og diverse ymse skal vel ikke være så voldsom mot levra som paracet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...