HellandB Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Eg har mx510, eg vurdere å kjøpa G5! Den va bare deilige!! har ein kompis så har den! Hu e fillen så bra! Ein aen venn har razor, eg syns det va drit grep! Hu e så liden åsså passe isje fingrane heilt.. Han e fornødde med den men vurdere faktisk å gå øve t logitec for den paste bedre... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 G5 er i en annen divisjon enn Copperhead etter min mening. Copperhead har RAR form, RARE sideknapper og RAR programvare. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fjern gummien på kanten og gjør knappene litt kortere så har du samme formen som de standard Logitec-musene... Da vil jeg heller si at G5 har rar fasong. Gummien på Copperhead merker man ikke noe til og fingrene elsker de lange gropene knappene ;p Lenke til kommentar
LCK Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Logitech G5 er best!! FTR :!: 5710607[/snapback] Off topic: FTR?? 5711785[/snapback] Fu.. The Rest Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 I form å komfort eier Mx510, Mx518 og G5! Har MX518 selv å kunne ikke fordra Razer musa etter noen dager! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Man merker ikke noe forskjell (spesifikasjonsmessig), så det er ergonomien som gjelder her. Jeg har begge musene, og foretrekker G5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå