CAH1 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det burde gått an å få tilsendt mail når man får en privat melding her på forumet for det er sjelden jeg faktisk husker å sjekke om jeg har fått det eller ikke. Da må den som har sendt meg en beskjed vente veldig lenge før han er så heldig at jeg oppdager at noen har skrevet til meg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Er enig i dette. Glemmer ofte å sjekke PM, selv om det i mitt tilfelle tilsynelatende ikke har noe å si, da den siste meldingen er fra juni. Lenke til kommentar
Skumling Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ja det hadde virkelig vært noe! Håper at vi får noe sånt noe i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vi ønsker gjerne å legge til den funksjonen, men det er ikke bare den funksjonen som mangler i forumet vårt i dag. Vi prioriterer heller å gå over til et bedre forum med tiden, og har jobbet med det en stund nå. Dere må nesten bare smøre dere med tålmodighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Til alle dere som lager nytt emne. Husk å ikke slå på "send email for hvert svar". Mitt emne fikk over 150 svar, og jeg ble bomba med 10-20 mails fra hw.no hver dag. Bare et tips. Lenke til kommentar
Klorin1 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er det mye jobb å oppgradere det forumet dere bruker til en nyere versjon? Eller er det ikke noe spes. å hente på det? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 02:32, skrev Klorin1:Er det mye jobb å oppgradere det forumet dere bruker til en nyere versjon? Eller er det ikke noe spes. å hente på det? DEt er en del jobb ja, og det er ikke 1 prio. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 02:32, skrev Klorin1:Er det mye jobb å oppgradere det forumet dere bruker til en nyere versjon? Eller er det ikke noe spes. å hente på det? Det er en del å hente på det. Versjonen vi bruker nå fungerer åpenbart ikke i forhold til brukermassen, i hvert fall håper vi en annen løsning vil løse treghets-problemene vi har slitt med i lang tid nå. Men det er veldig, veldig mye jobb å oppgradere. Alt av egne modifikasjoner skal overføres eller konverteres, i tillegg til alle brukerne og helst også trådene om mulig. Dette er ikke prioritert nå. Vi fokuserer heller på å lage et bra publiseringssystem så vi kan gjøre den journalistiske biten bedre. Men en gang i fremtiden vil altså forumet oppgraderes. _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-20 10:36 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Den 2002-09-20 10:30, skrev TST: Quote: Den 2002-09-20 02:32, skrev Klorin1:Er det mye jobb å oppgradere det forumet dere bruker til en nyere versjon? Eller er det ikke noe spes. å hente på det? Det er en del å hente på det. Versjonen vi bruker nå fungerer åpenbart ikke i forhold til brukermassen, i hvert fall håper vi en annen løsning vil løse treghets-problemene vi har slitt med i lang tid nå. Men det er veldig, veldig mye jobb å oppgradere. Alt av egne modifikasjoner skal overføres eller konverteres, i tillegg til alle brukerne og helst også trådene om mulig. Dette er ikke prioritert nå. Vi fokuserer heller på å lage et bra publiseringssystem så vi kan gjøre den journalistiske biten bedre. Men en gang i fremtiden vil altså forumet oppgraderes. _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no Og kanskje fungere tilfredstillende også. Får tregheten går meg snart på nervene :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå