Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...Pablo+Francisco Standup komiker som vil få deg til å le. Hvis ikke, så bør du prøve å le. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Orker ikke se hele greia, men han var skilled på lyder og sterotype stemmer Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 joooo! Du må se hele greien Det er jo på slutten det morsomste er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 sett hele nå, trur jeg har dårlig humor fordi jeg smilte ikke en gang han laget bare rare lyder og "pulte" folk til forskjellig musikk... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hver sin smak. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Den DVDen der har jeg faktisk! Jeg ble egentlig ganske skuffet når jeg så den, for han var MYE morsommere i den 20min videoen fra comedy central som ligger ute på nettet! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hehe, genial fyr. Måtte lol'e litt Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Den DVDen der har jeg faktisk! Jeg ble egentlig ganske skuffet når jeg så den, for han var MYE morsommere i den 20min videoen fra comedy central som ligger ute på nettet! 5647900[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Klarer ikke å finne den igjen jeg, vet jeg fikk den av en kamerat over msn, kan se om han husker hvor på nettet han fant den. Han drar mye av de samme vitsene på den da, sikkert derfor jeg ikke likte "Bits & pieces" like godt.... Edit: Finner en del linker men alle filene er fjernet, du kan sikkert finne den DC++ om du søker på "Comedy - Pablo Francisco - Stand Up.mpg" den skal være 177MB stor Endret 22. februar 2006 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Den DVDen der har jeg faktisk! Jeg ble egentlig ganske skuffet når jeg så den, for han var MYE morsommere i den 20min videoen fra comedy central som ligger ute på nettet! 5647900[/snapback] Samme her, bestilte den og regnet med den skulle være hysterisk. Altså en bra film men de 20min greiene som er på nettet er nesten bedre.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg liker spesielt den filmanmelderstemmen og Arnold parodiene. Og av en eller annen grunn synes jeg parodien av såpeoperaene på Telemundo er fantastisk. har mye av det pablo har produsert... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ja når jeg sa slutten mente jeg Filmanmelderstemmen Min favoritt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ble også skuffet over Bits & Pieces. Den Comedy Central greia er best. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hehe, den har jeg Holdt på å daue første gang jeg så den! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 har masse pablo fransico på pc'en men tror ikke jeg har denne må sjekke ut btw; Pablo RULER!! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har både DVDen hans "Bits and pieces", og "Comedy Central presents Pablo Francisco" på datamaskinen. Jeg personlig synes han er helt genial, og han er utrolig god på lydeffekter etc. Mange av sketsjene får han til mye bedre i "Comedy Central presents ...", men så blir det ikke så morsomt hvis han skal gjøre det helt likt hver gang, noe jeg tviler på at han klarer uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Deijm.. ikke hørt no av denna fyrn. Havner nesten i klasse med Bill Hicks og Eddie Izzard. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pablo er skikkelig morsom, tror nok det er en av favorittene.. Og selvsagt Bill Hicks (R.I.P).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå